Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor, zondermeer. Het zijn niet bepaald nette sites via welke dit binnenkomt, dus als je een beetje uitkijkt op internet (en je pc goed beveiligd is) krijg je dit niet binnen.Geplaatst door Raymond Bos
Was dit tegen te houden?
Klopt.Geplaatst door Raymond Bos
Eigenlijk ben je vaak zelf "verantwoordelijk"
Het gaat mij er ook niet om om met een beschuldigende vinger te wijzen, maar het is wel belangrijk om mensen erop te attenderen hoe dit soort problemen voorkomen kunnen worden. De tijd dat de meeste infecties even simpel met een spywarescanner verwijderd konden worden, is helaas voorbij. Infecties van vandaag de dag werken met trojans en ook steeds meer met rootkits, hetgeen verwijdering zonder deskundige hulp nagenoeg onmogelijk maakt. Ook qua symptomen wordt de spyware steeds ernstiger; we zien nu CWS en VX2 varianten die de pc nagenoeg onbruikbaar maken. Vandaar dat ik altijd zo hamer op de preventie. Verwijderen is vaak buitengewoon moeilijk. Voorkomen is eigenlijk best gemakkelijk.Geplaatst door Raymond Bos
Yep...dat gaf ik al voorzichtig aan....
Ik wijs niet graag.
Scan dan eerst maar eens met een up-to-date AdAware SE, laat alles verwijderen wat wordt gevonden. Plaats daarna een HijackThis-log op het AntiSpywareOffensief forum. Vermeld er daar ook duidelijk bij welke problemen je precies ondervindt. Een deskundige helpt je dan verder.Geplaatst door okeee
Ik heb winme en heb panda titanium antivirus 2005 gebruikt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.