explorerfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.v.d.Veer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
2
Hallo, sinds enige tijd krijg ik na een poosje op de pc gewerkt te hebben verschillende foutmeldingen. Ze beginnen allemaal met, explorer heeft een fout gemaakt in GDI.exe
Browser.exe
Kernel32.dll
MSHTML.dll
Hierna moet ik afsluiten en opnieuw opstarten, maar dit helpt meestal niet. De pc is al hergeinstalleerd (format C) maar de problemen blijven. Wie helpt!!, alvast bedankt.
 
Om van dit probleem af te komen kun je ook internet explorer resetten.
Handel als volgt,
1) Sluit internet explorer af
2) Ga naar de directory C:\windows\system (windows) 9X of C:\windows\system32 (windows XP)
3) Zoek het programma ieuinet.exe op
4) Start het door hierop te dubbelklikken.

Het is nu net alsof er niets gebeurt, maar deze aktie zet alle standaard instellingen van Internet Explorer weer terug.

5) De eerstvolgende keer dat je Internet Explorer opstart start hij met een zogenaamde `run-once`sessie
6) Laat de eerste keer toe dat www.msn.nl de startpagina word, en verander hem daarna weer naar eigen wens.

Groeten Oossie
 
Hallo, bedankt voor de twee tips. Helaas kan ik niet lang internetten (een dus antwoord geven) door dit probleem. De discussie groepen ben ik aan het lezen, maar dit kost veel tijd (heel veel problemen/antwoorden) en de tip om explorer te herstarten begrijp ik niet, en ik kan de juiste map niet vinden. Voor alle duidelijkheid, ik werk nu met windows ME, nadat ik een format opdracht heb gegeven (er is dus geherinstallerd) Dank u, groetjes Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan