explorerproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cramdv

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Berichten
23
Hallo iedereen,
hopelijk allemaal genoten van de vakantie en voor zij die nog moeten " geniet er ook van "!!!!

Nu de vraag :)

Hoe komt het dat ik geen verschillende breowservensters kan openen ( dit is ... 2-3-4 of 5 maal explorer naast elkaar)
Nu is het zo dat ik altijd in het zelfde venster moet werken en ik niet kan terug keren.
Alvast bedankt voor de snelle ( weet ik nu al ) berichten

groetjes
Marc
 
Ach ja,. :)

Zit me even af te vragen wat je bedoelt met browsers (heb je 't over internet explorer of gewoon de mapjes)

want als 't om die mapjes gaat, heb je dan dit al gedaan:
- willekeurige map openen
- Klik op extra (in de bovenbalk)
- Dan op mapopties
- en dan bij "Door mappen bladeren"
(elke map in eigen venster openen aanklikken)
 
Of mogelijk bedoel je dit: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd en uitvinken "Vensters opnieuw gebruiken bij het activeren van snelkoppelingen'' en klik OK. Maar soms ligt het er aan hoe webmasters dit hebben geprogrammeerd en dan openen de vensters toch in dezelfde pagina. Of zo wil ook wel eens lukken: druk de Shift toets in wanneer je een link aanklikt.

Wil je altijd een nieuw venster, dan kan dat met een tweakje: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Tip 150. (Add Open New Window to the Right Click)
 
Laatst bewerkt:
gegroet Gezina

Het is dus wel degelijk met de browser dat ik problemen heb. Nu wat het vinkje betreft dat is uitgevinkt maar het probleem blijft hetzelfde.
Wanneer ik een nieuw scherm wil openen dan springt die even ( is maar een fraktie) op het bureaublad en dan opent het zelfde scherm blank!
Raar maar waar hoor :)

weet je nog meer raad hiervoor aub

groetjes met het nodige zweet :p
Marc
 
Tip 1:
Lees dit eens door: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Tip 2:
Mogelijk kan ook spyware roet in het eten gooien. Lees dan het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 7<-- Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.
 
Hey Gezina,
nog maar eens een hartelijke dank voor de snelle reactie.
Nu heb ik alles gedaan wat u daar hebt beschreven maar niks haalt iets uit.
Heb zelfs de nieuwste versie van de microsoftsite gedownload en geinstalleerd maar blijft het zelfde!!!!

Mischien wat meer duidelijkheid
Normaal kan je meerdere browservensters (van explorer) gelijktijdig openen om zo verschillende site's te bezoeken openen ja.
Nu wat gebeurt er bij mij ....
Ik tracht een nieuw venster te openen en deze schiet eens naar het bureaublad en om dan terug te keren naar het zelfde browserscherm te gebruiken om naar de nieuwe site te gaan !!!! wat heeeeeeelllll vervelend is zal je wel begrijpen

Kan je me nog meer raad geven aub

een bijna met zenuwinzinking surfertje :p
Groetjes
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan