• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Export Longtext van SAP AMM naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

henrvanbeek

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2018
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen maar ik probeer het overal. Waar ik werk hebben we een SAP AMM pakket waarin we werkorders maken. Nu ben ik bezig met mijn scriptie en wil ik een groot aantal werkorders de longtext (grote beschrijving van het werk wat gedaan is in die werkorder kopiëren)

Nu zit hem het probleem in dat SAP niet voorziet in een exportfunctie voor de longtext.

Volgens een van mijn collega's moet er software zijn die je een lijst met nummers kan geven en die dan de handmatige acties die je zou moeten doen. Nummer kopieren in excel en plakken in SAP en dan de longtext selecteren en weer terug kopieren in excel zou kunnen kopieren.

Als mijn omschrijving niet duidelijk genoeg is dan maak ik even wat screenshots. Maar liever niet omdat dit automatisch bedrijfsgegevens bevat.

Wie kan me helpen.

Alles wat in een database vast gelegd is, is eruit te halen. Als iets niet kan dan is het een centen kwestie.

Meestal als het om SAP gaat, is het een geldkwestie. Uitbreiding van het pakket etc..

Waar ik werk is een mulitnational met een pakket. Dus ja deels een centen kwestie maar deels ook al ik een aanpassing wil gaat dat voor alle farieken gelden. Ook waar chocolade reepjes of koffie gemaakt word.
Dus vanuit het pakket zelf ga ik het niet reden.

Waarom vraag je niet aan IT of er een query gemaakt kan worden?
Resultaat daarvan kun je vervolgens opslaan als/exporteren naar Excel.

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan