Export naam en koppelingsdoel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.666
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
In een map staan namen en koppelingsdoelen. Geen Type, Gewijzigd op en Grootte e.d. Kan ik alleen de Namen en Koppelingsdoelen exporteren of een lijst daarvan maken? Hoe doe ik dat?
 
Hoi @senso, moest je vraag paar keer lezen om het te snappen ;-) En nog de vraag of dat gelukt is, maar bekijk bij de volgende link de schermprintjes. Bedoel je dat?
 
Een lijst maken van de namen en nu ook het pad is geen probleem meer. Echter onder "details" staat een hele waslijst. Met de zoekmachine Everything kun je de "normale" zoals grootte, datum, extensie e.d. ook exporteren maar dan mis je er nog honderd o.a. koppelingsdoel e.d.
Ik werk eraan en ben wat video's aan het bekijken.
 
Wat is de vertaling van Koppelingsdoel in het Engels? Hoe staat die daar in de Engelse versie? URL - System.Link.TargetUrl
Deze geprobeerd maar lukt niet.

FileList.exe /USECOLUMNS NAME,System.Link.Target>outputmike.txt

Wat moet het worden achter de NAME?

Kan het niet vinden. Kost weer uren. Als je een Engelse versie hebt kun je het zo aflezen. Wat is de vertaling van koppelingsdoel? Of is MS hier weer aan het prutsen. De help werkt niet in filelist.

Uitstekend werk van Microsoft want al die items hebben officiële namen. Gevonden en het moet zijn:
FileList.exe /USECOLUMNS NAME,System.Link.TargetParsingPath>outputmike.txt

Zie het resultaat. Snelkoppeling maken werkwijze en voorbeelden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan