Beste forumleden,
Als je een Access applicatie draait onder een Runtime versie van Access 2010 zijn er vele functies niet meer mogelijk.
Een van die functies is de export knop naar Word en Excel als je in het afdrukvoorbeeld van een rapport zit.
Ik heb een poging gewaagd in VBA met het commando:
DoCmd.OutputTo acReport, "rpt_naam", "RichTextFormat(*.rtf)", "", True, ""
Echter kan ik hier geen WhereClause opgeven.
Voor het openen van het rapport in afdrukvoorbeeld kan dit wel. Hiervoor gebruik ik:
DoCmd.OpenReport "rpt_naam", acPreview, , "[ProjNr]=" & "'" & Me![txtProjNr] & "'"
Ik heb ook gedacht aan een aangepaste Werkbalk met de Exportknoppen Word en Excel echter ook deze werkbalk zie ik niet in de Runtime versie.
Welke oplossingen zijn er om toch een rapport te kunnen exporteren?
Met vriendelijk groet.
Als je een Access applicatie draait onder een Runtime versie van Access 2010 zijn er vele functies niet meer mogelijk.
Een van die functies is de export knop naar Word en Excel als je in het afdrukvoorbeeld van een rapport zit.
Ik heb een poging gewaagd in VBA met het commando:
DoCmd.OutputTo acReport, "rpt_naam", "RichTextFormat(*.rtf)", "", True, ""
Echter kan ik hier geen WhereClause opgeven.
Voor het openen van het rapport in afdrukvoorbeeld kan dit wel. Hiervoor gebruik ik:
DoCmd.OpenReport "rpt_naam", acPreview, , "[ProjNr]=" & "'" & Me![txtProjNr] & "'"
Ik heb ook gedacht aan een aangepaste Werkbalk met de Exportknoppen Word en Excel echter ook deze werkbalk zie ik niet in de Runtime versie.
Welke oplossingen zijn er om toch een rapport te kunnen exporteren?
Met vriendelijk groet.