Exporteren en Importeren in Outlook XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter FOXY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FOXY

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Hallo, ik heb ff een vraagje, als mijn berichten wil exporteren vanuit outlook XP, dan lukt dit niet, dan krijg ik een venstertje met als boodschap "hiermee exporteert u berichten naar microsoft outlook of microsoft exchange" vervolgens gebeurd er niks, wat doe ik fout, of moet ik die berichten die ergens op mijn harde schijf staan in een backup plaatsen? Bedankt alvast. Gr FOXY

het makkelijkste is om je bericheten te exporteren naar een .pst bestand. dit kan bij de in en export functies van outlook

Dit kan ook:

Backup van E-mail uit Microsoft Outlook
Maak een Directory "BACKUP"
Ga naar "START"
Zoeken
Bestanden of mappen
Zoek naar " outlook.pst "
Kopieer dit bestand naar de net aangemaakte Directory "BACKUP"
Kopieer de Directory "BACKUP" naar Diskette/CDRW/CDR (zonder sluiten van CD!!)/ZIP-Disk/Backup-Tape
Vaak lukt het niet om een bestand naar een gewone 1.44 MB Diskette te kopieren, vanwege de grootte.

Dit bestand kun je later weer importeren in MS Outlook.

Ja en daar krijg ik dat venstertje "hiermee exporteert u berichten naar microsoft outlook of microsoft exchange" en gebeurd er volgens mij niks. dus hoe maak ik een backup met al die mappen erin, zoals postvak in, postvak uit, verzonden items etc. etc.

Okeeee, het is gelukt, ik heb die hele map uit mijn document and settings> naam>aplications data> lang nummer> outlook expres, ff naar me backup schijf gekopieerd, en daarna weer teruggezet. Bedankt in ieder geval voor jullie moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan