In mijn Excel zitten er gegevens voor verschillende gemeenten.
Ik wil per gemeente een aparte brief in pdf genereren met andere inhoud afhankelijk van de gemeente.
Inhoudelijk werkt het perfect maar bij het opslaan loopt het fout.
De pdf wordt telkens overschreven.
Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil een pdf per gemeente.
De naam is afhankelijk van een range in de Excel.
Ik heb een vermoeden dat de naam niet wordt aangepast maar versta niet goed waarom.
Heeft iemand een idee?
Hierbij een deel van mij code:
Bedankt!
Ik wil per gemeente een aparte brief in pdf genereren met andere inhoud afhankelijk van de gemeente.
Inhoudelijk werkt het perfect maar bij het opslaan loopt het fout.
De pdf wordt telkens overschreven.
Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil een pdf per gemeente.
De naam is afhankelijk van een range in de Excel.
Ik heb een vermoeden dat de naam niet wordt aangepast maar versta niet goed waarom.
Heeft iemand een idee?
Hierbij een deel van mij code:
Code:
Sub Generate_form()
Dim appWord As Word.Application
Dim Brief As Word.Document
Dim pad As String
Dim Brief_Bestand As String
Dim rng As Range, cell As Range
Set rng = Range("Briefkeuze")
Dim Gemeente As String
Gemeente = Range("Hoofdgemeente").Value
pad = "https://mononline.sharepoint.com/:w:/r/sites/ORG00205/Shared%20Documents/Domeinvergunningen/06_Gemeentelijke%20retributies/Overzicht%20uitbetalingen"
Brief_Bestand = pad & "\Brief.docx"
For Each cell In rng
If cell.Value = True Then
Set Brief = appWord.Documents.Add(Template:=Brief_Bestand, NewTemplate:=False, DocumentType:=0)
Brief.ExportAsFixedFormat OutputFileName:= _
"W:\07_0016\08_ON\07_NWP\09_Wegvergunningen\Brieven Gemeentelijke retributies\" & Gemeente & "-brief.pdf", _
ExportFormat:=wdExportFormatPDF, _
OpenAfterExport:=False, _
OptimizeFor:=wdExportOptimizeForPrint, _
Range:=wdExportAllDocument, _
IncludeDocProps:=True, _
CreateBookmarks:=wdExportCreateWordBookmarks, _
BitmapMissingFonts:=True
cell.Value = False
End If
Next cell
appWord.Quit SaveChanges:=False
End Sub
Bedankt!