Exporteren naar word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardek

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Hallo,

Hoe kan ik mijn contactpersonen vanuit microsoft outlook exporteren naar een bestand om later met microsoft word een selectie te maken, de geselecteerde adressen op etiketten te printen.
Via het menu "bestand-importeren exporteren" kan ik ze wel naar een excel bestand exporteren, maar hoe naar word?

Wie kan mij helpen.

Hoi,

Vooral goed kijken naar de mogelijkheden bij het exporteren zou ik zeggen ......
Maar een goed antwoord is pas mogelijk als je nu eens begint aan te geven met welke versie je werkt.
Een derde reactie: waarom zou je!
Je kunt prima rechtstreeks vanuit outlook etiketten printen zonder een omslachtige exportactie. Ook daar is enig 'verkenwerk' voor nodig, maar zo moeilijk is het allemaal niet

vervolg etiketten

Mijn dank voor je reactie,

Ik heb al eerder in outlook gekeken hoe je etiketten kan afdrukken vanuit outlook, mar ik kom er niet uit. Vandaar dat ik dacht om de adressen te exporteren naar word of excel en vanaf dit programma de etiketten te printen.
Overigens ik werk met het office pakket 2003, graag uw reactie.

Valijn,

In een woord geweldig,
zelden heb ik zo'n duidelijke uitleg gekregen als dit.
Mijn hartelijke dank.

Groetjes

Nix te danken .....

In de 'basis' functioneert dit, maar je zult ook gemerkt hebben dat tussenvoegsels geregeld met een Hoofdletter worden aangegeven, of dat er geen 'titel' voor de naam staat.
Zo zijn er nog een aantal hobbels wanneer je het volgens de 'regeltjes' goed wilt doen.
Wanneer je met meer 'geavanceerde' samenvoegingen aan de slag wilt zijn daarvoor z.g. routines nodig die e.e.a wél mogelijk maken.
Als het goed is komt er m.b.t de 'nieuwe' versie van MsOffice: 2007, volgend jaar een boek uit bij Academic Service, waarin ik e.e.a. uit de doeken doe, naast een aantal andere onderwerpen die gaan over de integratie tussen de diverse programma-onderdelen van MsOffice.

Groet, V

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan