Exporteren van berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

asile

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2002
Ik heb al mijn berichten ge-exporteerd via de import/export wizard. Hij maakt van die backup een .pst-bestand. Nou heb ik een kopie gemaakt van de map waar onder andere dat bestand instaat en waar ook de bestanden archive.pst en outlook.pst staat. Ik heb deze inhoud gebrand op een cd-tje.

Nu heb ik met mijn domme hoofd de hele inhoud van die map weggegooit en me niet gerealiseerd dat OE kijkt naar het bestand outlook.pst bij het opstarten. Ik dacht dat dat geen probleem was, want ik had al een backup ervan gemaakt op een cd. Dus ik dacht dat het een kwestie was van het terugzetten van dat bestand.
Maar helaas, dat werkt dus niet zo. Ik krijg een fout melding dat het bestand geen persoonlijke mappen bevat.

Weet iemand hoe ik dit nu moet oplossen?

Heb je daadwerkelijk outlook express? Of gebruik je outlook?

Je moet het bestand importeren

Ik gebruik outlook 2000. Via importeren heb ik het geprobeerd, maar hij geeft telkens aan dat het bestand geen persoonlijke mappen bevat.

Zet de .pst file op je harde schijf. Zodra het bestand op de harde schijf staat klik je rechts op het bestand en kiest voor eigenschappen. Dan haal je het vinkje weg bij alleen lezen.

Ga in outlook naar bestand, openen en kies voor Bestand met persoonlijke mappen (PST) en navigeer naar je pst file op je harde schijf

Oké, klinkt heel logisch.
'k Heb het net gedaan en nog steeds dezelfde melding. Ik heb het bestand outlook.pst ook op een andere plek van de schijf geplant, maar ook dan dezelfde melding.

Zou het misschien helpen als ik outlook opnieuw installeer?
Of kan ik het ook met een ander e-mailprogramma openen?

Laatst bewerkt:
De file is 199 mb groot. Bedankt voor de link en tip. Ik heb de recovery software ge-installeerd en bij het recoveren zegt dit programma dat hij geen gegevens ziet om te recoveren. Vreemde zaak allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan