Exporteren van labels uit een .exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nilvo

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Berichten
20
Hallo,

Wij zijn voor school bezig met het ontwikkelen van een achtbaan simulator. De ontwikkeling is voornamelijk gericht op het hardware gedeelte van de simulator.
Als software gebruiken wij No limits coaster simulator. Hierin kunnen achtbanen getekend worden, of een bestaand ontwerp gebruikt worden. Ook berekent het programma de versnelling, de laterale en verticale g-krachten, en de snelheid. Deze zouden wij graag in een tabel of grafiek geëxporteerd hebben.
Om dit te doen ben ik gaan zoeken naar de broncode?? in het uitvoerbaar bestand.
Zo kwam ik op het programma IDA Pro. Door middel van dit programma denk ik dat de labels die ik zoek zijn: aAcc, aLat, aVert en aKmH. Zeker weet ik dit niet, alleen mijn gevoel zegt dat die het wel moeten zijn. Verder begrijp ik weinig van de programmeertaal. Ik heb in mijn vooropleiding elektrotechniek gedaan, en heb nooit iets van technische informatica gehad.

Heeft iemand van jullie misschien een idee hoe ik deze waardes zou kunnen exporteren naar bijvoorbeeld Excel? Moet ik hiervoor een nieuw programma gaan schrijven, en zo ja met welk programma raden jullie aan?

Met vriendelijke groet,
Nilvo

Edit:
Is dit misschien mogelijk met een batch? dan weliswaar exporteren naar een .txt maar dat maakt verder niet uit.

gr Nilvo
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan