exporteren van microsoft outlook naar Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROHAR

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2012
Ik wens de Inbox van een oude laptop waarop ik Microsoft Outlook gebruikte over te brengen naar een nieuwe laptop met Windows Live Mail.
Het lukt echter niet. De geexporteerde "backup.pst" file wordt niet erkend door Windows Live Mail.
Is er een oplossing? Hoe moet ik tewerk gaan?
Het is een oudere versie van Outlook waar de Inbox file werd geexporteerd.

Wat is de oude outlook, welke versie??

Maar volgens mij kan dat niet, maar wel op een andere manier kun je overwegen of dit gaat.
Windows Live Mail kan niet direct importeren vanuit Outlook.Outlook kan niet direct exporteren naar Windows Live Mail.
Maar Windows Mailkan wel importeren van Outlook. Vervolgens kan Windows Live Mail weerimporteren vanuit Windows Mail.

Is dit iets. Het is een andere weg, maar wellicht werkt het dan wel. Ben eens benieuwd.

outlook expres importeren in windows live

Als laatste middel eventueel met Osirius Outlook Backup?
Zelf op deze manier geen ervaring mee, maar het behoort wel tot de mogelijkheden.

Mocht er helemaal geen Export en Import mogelijkheid zijn kun je ook nog overwegen een Gmail account aan te maken en alle mail van de oude laptop daarheen te sturen.
Met Windows Live Mail op de nieuwe laptop kun je ze dan daar vandaan weer binnen halen.
Of het handig is op deze manier hangt uiteraard af van de hoeveelheid mail.

Laatst bewerkt:
Wat is de oude outlook, welke versie??

Maar volgens mij kan dat niet, maar wel op een andere manier kun je overwegen of dit gaat.
Windows Live Mail kan niet direct importeren vanuit Outlook.Outlook kan niet direct exporteren naar Windows Live Mail.
Maar Windows Mailkan wel importeren van Outlook. Vervolgens kan Windows Live Mail weerimporteren vanuit Windows Mail.

Is dit iets. Het is een andere weg, maar wellicht werkt het dan wel. Ben eens benieuwd.

Het is Outlook 2002. Heb geen Windows Mail.....
Misschien gewoon Outlook installeren op nieuwe laptop en dat verder gebruiken.....

Bij gebruik van Outlook XP/2002 (en oudere versies) in combinatie met Windows Vista of Windows 7 kan het wachtwoord niet worden opgeslagen. Voor het oplossen van dit probleem is minimaal een upgrade naar Outlook 2003 noodzakelijk.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan