Goede middag iedereen,
Voor het wat vlotter laten verlopen van onze dossiers, ben ik momenteel bezig met de opmetingsdocumenten te optimaliseren.
Concreet is het de bedoeling dat er via het opmaken van een macro per toegevoegd pagina-einde een aparte PDF wordt gegenereerd, met specifieke benaming van de aparte PDF's.
De export doet (deels) wat ik vraag, maar ik stuit op volgende problemen:
Alvast bedankt,
GlenVR
Voor het wat vlotter laten verlopen van onze dossiers, ben ik momenteel bezig met de opmetingsdocumenten te optimaliseren.
Concreet is het de bedoeling dat er via het opmaken van een macro per toegevoegd pagina-einde een aparte PDF wordt gegenereerd, met specifieke benaming van de aparte PDF's.
De export doet (deels) wat ik vraag, maar ik stuit op volgende problemen:
- Er worden 6 PDF bestanden gegenereerd in plaats van de gevraagde 3. Voor zover ik kan opmaken, lijkt er per pagina nog een extra lege pagina aan de rechterzijde gegenereerd te worden zonder dat daar gegevens aanwezig zijn of deze binnen het afdrukbereik vallen.
- Bij het benoemen van de pagina's loopt het mis: De eerste pagina krijgt de correcte benaming "VPV_MV" en de correcte inhoud, maar de tweede "VPV_RTO" lijkt het lege blad aan de rechterzijde van de eerste pagina te zijn en de derde pagina "VPV_DO" krijgt de gegevens van "VPV_RTO"
Alvast bedankt,
GlenVR