Ext.HD=beveiligd tgn.schrijven ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Ik heb reeds langer een WD My Book externe HD die prima werkte.
Sinds de aanschaf van mijn nieuwe Pc staat deze HD hierop aangesloten,nu blijkt dat ik in die mappen geen nieuwe map kan aanmaken,hetgeen tot voor kort nog wel kon,ook na het verplaatsen naar de nieuwe Pc.
Foutmelding is :
De diskette is beveiligd tegen schrijven-Verwijder de schrijfbeveiliging van de diskette of gebruik een andere diskette
Naar mijn inzien heb ik niets veranderd en waarom is hier sprake van een diskette ?
:shocked:
Ook als ik bij mapeigenschappen bv. Alleen lezen wil aanpassen komt een beveiligingsscherm dat ik niets kan veranderen

Laatst bewerkt:
Iemand een idee want het lukt na veel proberen nog steeds niet op geen enkele manier om er een nieuwe map in te maken of om er iets in te plaatsen....:evil:

Heb intussen geprobeerd alle mappen afzonderlijk open te zetten maar dit lukt ook niet,ook hier de melding dat het medium beveiligd is tegen schrijven .
Snap er niets meer van maar kan nu die ext.HD ook niet meer gebruiken ,enkel nog dingen eraf halen ?

Euh.....echt niemand die weet hoe het komt dat ik de beveiliging niet kan afzetten en naar de HD kan schrijven en mappen maken/verwijderen ?
:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan