extensie adblock kan ik niet installeren chrome. Network_failed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Excelproblem

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2015
sinds kort is er iets met mijn computer aan de hand, maar ik weet niet wat.
Chrome reset ineens, waardoor alle extensies weg die ik had geïnstalleerd (AVG, AdBlock en Adblock Plus).
vind ik niet leuk. dus probeer om oude instellingen weer boven water te krijgen, wat niet lukt.
dan probeer ik maar om opnieuw chrome te personaliseren (Achtergronden, apps, startpagina, extensies etc.).
ik ben nu op het punt extensies en probeer eerst AdBlock. van uitgever getadblock.com. klik ik dus op '+ Toev. aan chrome'.
klik netjes op toevoegen.
na een paar seconden echter krijg ik de melding 'Er is een fout opgetreden, NETWORK_FAILED'.
nu kan ik op wel 4 knoppen klikken, waar ik dus niets aan heb want er gebeurt gewoon niks waar ik iets aan heb.
ik sluit hem dus af. probeer alles uit.
eerst geprobeerd chrome te verwijderen om dan weer via IE opnieuw te installeren.
bij config.scherm krijg ik al de eerste fout:
sluit eerst alle venster van chrome. heb dus helemaal geen vensters openstaan. nogmaals en nogmaals geprobeerd. lukt niet. opgegeven.
dan opnieuw chrome eroverheen installeren. misschien werkt dat. gedaan. opnieuw extensie geïnstalleerd. niet gelukt. network_failed. opgegeven.
zelfs geprobeerd met adblock for IE. lukt ook niet. reageert gewoon niet.
hoe moet ik nou adblock installeren voor chrome??????????????

Mijn advies is nooit extensies installeren van andere websites zoals in jouw geval getadblock.com, haal het altijd uit de Chrome store zodat je weet dat het verder ook geen virussen kan bevatten etc. Probeer het eens vanaf daar te downloaden, gebruik dan ook Adblock Plus. Kan ik je sterk aanraden al zeg ik het zelf. Als je dezelfde fout krijgt deinstalleer chrome eens en herinstalleer hem en download de extensie eens opnieuw.

In dit geval is dat deze adblocker:

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-plus/cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb?hl=nl

Als het niet is gelukt dan hoor ik het graag.

Succes

Laatst bewerkt:
Zet eens een systeemherstelpunt terug met een datum dat alles nog ok was.

"deinstalleer chrome eens en herinstalleer hem en download de extensie eens opnieuw"
Helaas gaat dit niet zo maar. ik heb geprobeerd via configuratiescherm --> programma's verwijderen. dat ging dus mooi niet. gafdie melding. sluit eerst alle venster voor deïnstallatie. terwijl ik alles had gesloten. tevens probeerde ik adblock via ChromeStore te downloaden, maar hij reageert nergens op (ook apps en achtergronden niet).

Zet eens een systeemherstelpunt terug met een datum dat alles nog ok was
Die werkt niet bij mij.

HET IS GELUKT!!!
ik heb eerst grondig geprobeerd chrome te verwijderen, deed ik met revo uninstaller.
daarna met ccleaner en tenslotte met defragmenteren. toen heb ik chrome opnieuw gedownload. adblock stond er plotseling tussen, en toen ik abplus wou downloaden lukte dit gewoon.
bedankt iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan