Extensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Goedemiddag,

Kan iemand mij vertellen hoe ik de extensie van een wave bestand moet veranderen in een ac3 extensie?

Hoop dat ik het goed heb gezegd.

Bedankt alvast!

Een extensie veranderen is waarschijnlijk niet wat je bedoelt, je wil kennelijk het bestand omzetten naar een ander formaat. Dit kan met audio-bewerkingsoftware.

Als het voor een film is kan het soms makkelijker, laat dat even weten dan.

Hoi Tiborv,

Het is de bedoeling om niet het bestand maar toch echt de extensie te veranderen van wav extensie naar ac3 extensie.

Dit omdat ik het geluid van een avi moest decompresseren? omdat de audio niet wilde laden in tmpgenc.

Nu moest ik de wave extensie veranderen naar een ac3 en dan weer omzetten geloof ik zodat hij dan geladen kan worden in tmpgenc.

Beetje omslachtig maar volgens mij kan het simpeler maar weet effe niet hoe.

Geplaatst door Lima-nl
Hoi Tiborv,

Het is de bedoeling om niet het bestand maar toch echt de extensie te veranderen van wav extensie naar ac3 extensie.

Dit omdat ik het geluid van een avi moest decompresseren? omdat de audio niet wilde laden in tmpgenc.

Nu moest ik de wave extensie veranderen naar een ac3 en dan weer omzetten geloof ik zodat hij dan geladen kan worden in tmpgenc.

Beetje omslachtig maar volgens mij kan het simpeler maar weet effe niet hoe.

Als je de extensie verandert, is het bestand nog niet geschikt voor TMPGenc .. dan moet je het eerst omzetten naar AC3, zoals Tibor al zei ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan