Extensies in Chrome Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceemedema

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2013
Berichten
39
Ik heb een tablet Nexus 7. Ik gebruik o.a. Dashlane (passwordmanager) en Chrome. De integratie van Dashlane met Chrome gaat via een extensie, maar ik weet niet hoe ik op Chrome Android een extensie kan activeren. Kan iemand mij helpen?

Voorbaat dank

Kees
 
Momenteel ondersteunt Chrome voor Android nog geen extensies. Zie ook:

Does Chrome for Android support apps and extensions?
Chrome apps and extensions are currently not supported on Chrome for Android. We have no plans to announce at this time.

Wat je wel kan doen is de Dashlane App downloaden uit de Play Store
 
Heel bedankt, maar dat heb ik gedaan. Hoe krijg ik daar Dashlane geactiveerd?
 
Ik weet zelf niet hoe de app werkt. Maar is het geen kwestie van inloggen en instellen?

Volgens de beschrijving in mijn link worden de wachtwoorden automatisch toegevoegd in de browser.
 
Dashlane

Hallo Rens12,

Sorry dat mijn reactie zo lang heeft geduurd, maar ik ben er achter gekomen dat je alleen via de dashlane browser dashlane kunt gebruiken op een android toestel. Niet echt lekker als je Chrome of i.d. gewend bent, maar ik ga het toch maar eens proberen. Zal ongetwijfeld wel andere consequenties hebben die ik nog niet overzie. Synschronisatie tussen apparaten alleen mogelijk met een betaling van een (klein) bedrag per maand. Bedankt voor je moeite en je ondersteuning maar hier houdt het verhaal (voorlopig?) op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan