extern buraublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis-w

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2005
Ik heb een vraag mijn pa die heeft op zijn pc windows xp home staan en ik windows xp prof en ik kan wel van de home edition de profesionel over nemen maar niet anderzom.Omdat je dan pro moet hebben maar bestaat er iet voor dat dat toch kan??want van mijn pa mag ik windows xp pro er niet opzetten!:)

Real VNC is een gratis programma waarmee je makkelijk een ander pc kunt over nemen.
Download Real VNC vervolgens onderaan de pagina op Proceed to download klikken en vervolgens ,
VNC Free Edition for Windows
Version 4.1.1
Installer including both Server and Viewer
Downloaden.
Voor een verdere instructie (wel van een oude versie) zie How to use REAL VNC
Je kunt me altijd om advies vragen gebruik em zelf namelijk ook.

Succes

M@rio,
Waarom kun je dit dan wel op andere window computers zetten en werkt het dan wel.
Dit is toch een bestandje voor niet xp pro versies.

oke

willen jullie het dan laten weten of heb je nog een ander programa gr dennis

Het programma wat giga aangeeft werkt perfect hoor.
en is ook nog gratis.

sorry ik snap het niet!

:( srry ik snap het programma niet zou iemand die msn heeft met mijn een voor een de stapen door kunnen nemen?:rolleyes: gr dennis

dennis-w zei:
:( srry ik snap het programma niet zou iemand die msn heeft met mijn een voor een de stapen door kunnen nemen?:rolleyes: gr dennis

Giga heeft je hulp aangeboden dus .......

Dennis-w ik help je er morgen mee moet nu gaan eten bij schoon-moeders !!
Morgen eind van de ochtend kan ik je ermee helpen.

Gr

puppie zei:
M@rio,
Waarom kun je dit dan wel op andere window computers zetten en werkt het dan wel.
Dit is toch een bestandje voor niet xp pro versies.

Het is een client voor andere versies dan XP. Je zet dit bijv op je win2000 en je kunt een XP pro of 2000/2003 server overnemen. Maar je kunt daarmee nog steeds niet een XP Home ermee overnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan