extern bureaublad

• Onderwerp starter Onderwerp starter GARY1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GARY1

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2005
hey mensuh

ik heb hier twee computers in een netwerk staan
das allemaal goed gelukt denk ik want ik kan printers en bestanden delen ,dus die computers weten elkaar wel te vinden ,alleen nu probeer ik met de ene computer het andere bureaublad over te nemen,en dat gaat niet trwijl ik toch ingesteld heb [op beide computers dat extern bureaublad overnemen toegestaan is ...ook in de firewall..]
ik heb dit niet noodzakelijk nodig maar zou het wel aardig vinden als het gewoon werkte.

kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen

ik moet op een gegeven moment mn gebruikersnaam en wachtwoord opgeven is ,mijn computer is verdeeld in meerdere accounts moet ik het wachtwoord en gebruikersnaam van deze account gebruiken

o ja als ik dus dat wachtw3oord en gebruikersnaam ingevuld heb ktijg ik dus de melding dat het systeem me niet kan aan melden

en [nuschiet me nog meer te binnen]ik heb de computers staan in een werkgroep en heet MSHOME [STANDAARD] en bij ''mijn netwerk locaties'' staan daar inderdaad de computers in de werkgroep MSHOME
maar als ik de computer wil selecteren bij extern bureublad [ik kan dan MSHOME selecteren en vervolgens een van de computers] dan geeft hij aan {de computer} ''er bevinden zich geen terminalservers in dit domein of werkgroep MSHOME

bij de functie help vind ik het wood terminalserver niet eens terug

Als je de computers opstart moet je dan een gebruiker selecteren en een wachtwoord invullen of gaat hij vanzelf gelijk door naar de desktop?

Je moet de gebruikersnaam en het wachtwoord invoeren van een account van de computer die je wilt overnemen..

Geplaatst door XP_PC
Je moet de gebruikersnaam en het wachtwoord invoeren van een account van de computer die je wilt overnemen..
En dus ben je verplicht een wachtwoord op dat account te zette.

Geplaatst door KaY.NL
En dus ben je verplicht een wachtwoord op dat account te zette.

Nop :).

Alleen Administrator kan niet extern zonder wachtwoord. Beveiliging he :).

Anders maak je een extra account aan, met dezelfde gebruikersnaam en rechten als je eigen PC.

Geplaatst door Paintje
Als je de computers opstart moet je dan een gebruiker selecteren en een wachtwoord invullen of gaat hij vanzelf gelijk door naar de desktop?
moet een wachtwoord invullen heb accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan