Extern thuis computer bedienen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yassinesab

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Hallo,

Ik wil vanaf buiten op mijn computer thuis kunnen komen zonder extern bureablad want dat is alleen als je in het zelfde netwerk zit.

Is er een programma ofzo waarmee je vanaf buiten op elke netwerk op je thuis computer kan komen?

Hallo,

Ik wil vanaf buiten op mijn computer thuis kunnen komen zonder extern bureablad want dat is alleen als je in het zelfde netwerk zit.

Is er een programma ofzo waarmee je vanaf buiten op elke netwerk op je thuis computer kan komen?

Extern bureaublad kan perfect buiten het netwerk.
Als je achter een router zit wel even de poort forwarden.

Ik bedoel dan dat ik gewoon vanaf bijvoorbeeld belgie in mijn computre in nederland kan komen(ook al staat hij niet aan)
als het mogelijk is?

dat laatste is denk ik niet mogelijk maar maakt niks uit

Ik bedoel dan dat ik gewoon vanaf bijvoorbeeld belgie in mijn computre in nederland kan komen(ook al staat hij niet aan)
als het mogelijk is?

dat laatste is denk ik niet mogelijk maar maakt niks uit

dat gaat met remote desktop als je moederbord/bios ook nog wake on lan ondersteund.

log me in

Dat gebruik ik, makkelijk ( ben zelf niet helemaal in to computers ) en gratis.

Maar het ligt er ook natuurlijk aan wat je doen wilt.

Dat kun je zien bij de specificaties van je netwerkkaart of bij die van je moederbord als je netwerkkaart onboard zit. Bij een losse netwerkkaart kun je het ook wel zien aan de connector die er op zit. Je verbindt dan de netwerkkaart met het moederbord d.m.v. een kabeltje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan