Extern toetsenbord installeren op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

buurmansnn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2013
Hoi,

Een paar weken geleden heb ik water over mijn laptop laten vallen en het toetsenbord doet het nog steeds niet. Nu heb ik gelezen dat een extern toetsenbord een oplossing zou kunnen zijn, maar omdat verschillende toetsen kapot zijn kan ik mijn wachtwoord van windows niet invoeren en dus waarschijnlijk het toetsenbord ook niet installeren omdat ik niet bij de opties kan.... wie kan mij helpen en weet een oplossing?? :)

Gr,

Sanne

Vervelend! Ben je misschien handig genoeg om het toetsenbord uit de laptop te halen en schoon te maken? Anders kan je natuurlijk ook de door jou voorgestelde oplossing hanteren.
Werkt het toetsenbord niet gelijk als je 'm erin steekt? Als het toetsenbord een paarse, ronde stekker heeft, moet je de computer eerst herstarten voordat hij werkt.

Het lijkt me niet dat de laptop die aansluiting heeft.
Bij mij is het zo dat het toetsenbord al werkt als ik de usb in de laptop steek. Er hoefden geen drivers geïnstalleerd te worden

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Zoals reeds is aangehaald , zou je een extern keyboard met u.s.b. aansluiting kunnen proberen...

"mijn laptop" is een beetje weinig nuttige info ... vermelding van merk/typenr/etc ... zal vermoedelijk voor u nuttiger info opleveren.

"Een paar weken geleden heb ik water over mijn laptop laten vallen...."

Het beste/goedkoopste was uiteraard geweest , om een paar weken geleden alles droog te blazen d.m.v. luchtdruk (compressor)

Dit nu alsnog doen is overbodig ... de schade is geleden...

"maar omdat verschillende toetsen kapot zijn ..."

Blijkbaar is de keyboardaansluiting op het motherboard zelf niet geoxydeerd , en zou je een nieuw keyboard kunnen aanschaffen.

Een mogelijk goedkope bron :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...eyboard&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Uiteraard zelf zoeken op merk/typenr/model ... daar je deze niet hebt vermeld.

Hoe je deze kunt vervangen is wel terug te vinden op het www.

Peter

Laatst bewerkt:
Ik zou een nieuw toetsenbord kopen voor je laptop.
Op Ebay kan je voor 10 euro een nieuw toetsenbord kopen voor je laptop.

Gr. Thom:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan