Extern verbinding met Windows 7 Home Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0449

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een laptop met de besturingsysteem: Windows 7 Home Premium.
Zodra ik probeer verbinding met extern bureaublad te maken krijg ik een foutmelding bij de foutmelding staat:
Er kan geen verbinding met de externe bureaublad worden gemaakt vanwege een van deze redenen:
1.Externe toegang tot de server is niet ingeschakeld. (Deze reden snap ik niet weet niks van servers ? :confused:)
2.De externe computer staat niet aan. (Jawel mijn andere laptop staat wel aan:()
3.De externe computer is niet in het netwerk beschikbaar.(Jawel want ik heb een thuisnetwerk en een thuisgroep en daarin kan ik alle computer zien die met mijn thuisgroep zijn verbonden:confused:)
Ik hoor het graag en als het niet kan. Weten jullie dan misschien een handige software waarmee ik het wel kan doen?

Open de eigenschappen van de computer.
Dan de geavanceerde eigenschappen daar staat een tabblad in externe toegang.
Dan heb je de optie Externe bureaublad.
Standaard staat hij op geen verbindingen toe laten wijzig dat en als goed is kan je hem dan over nemen ;)

Wat wil je met wat overnemen? Windows 7 Home premium heeft niet alle mogelijkheden voor Extern bureaublad.

windows 7 home premium heeft helemaal geen mogelijk tot overnamen met het van bureaublad, maar Windows XP, Vista & 7 de professional versies wel;)

Het enigste dat er staat is:

Hulp op afstand dat dat mag maar niet daar wat jij wilt je kan wel met LogMeIn is free.

Groetjes,

Uit het witte stadje "Thorn". :thumb:

Het enigste dat er staat is:

Hulp op afstand dat dat mag maar niet daar wat jij wilt je kan wel met LogMeIn is free.

Het was al benoemd door mij;), maar het is wel de enigste oplossing die goed zal gaan werken;).

Het was al benoemd door mij;), maar het is wel de enigste oplossing die goed zal gaan werken;).

Sorry over het hoofd gezien

"gaat in de hoek staan en zet ezelsoren op" :cool:

Maar logmein is inderdaad geweldig. Eenvoudig, snel en veilig.

Een optie naast Logmein is Teamviewer.... Tenminste vind ik persoonlijk wel een fijn progje (also for free)... Doessss mogelijkheden heb je TS....

Gr NickLatu

Hallo window, dut topic is al een jaar oud !! Gaarne op letten in het vervolg. Hier gaat een slotje op !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan