externe desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

treinengek

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
82
hallo
ik zit op school. ik heb daar extern desktop van windows gevonden (remote control in het engels) dus ik denk ik ben dat profielruimte op school helemaal zat. ik wil met deze computer verbinding gaan maken met mijn computer thuis. nou zit ik me eigen er dus in te verdiepen. maar ik kom er gewoon niet uit. ik heb op mijn computer extern bureaublad opgezocht. en geprobeert naar mijn broertjes computer te verbinden (dit probeer ik door middel van zijn interne ip adres bijv: 192.168.2.2 maar hij geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan woorden. ik ben op internet naar informatie gaan zoeken. maar daar zeggen ze dat ik wat in moet stellen bij deze computer voor gebruikers van buitenaf. maar die optie staat niet bij mij. ook nie bij mijn beide broertjes. iemand enig idee hoe ik dit allemaal kan oplossen en op school verbinding kan maken met mijn eigen computer?
met vriendelijke groet en al vast bedankt :thumb:
 
Verbinding extern bureaublad
Met verbinding extern bureaublad kun je Windows XP via een lokaal netwerk of internet verbinding laten maken met het bureaublad van computers met Windows95/98/ME, 2000 en XP (zowel Home Edition als Professional). Home Edition beschikt niet over deze functie. Deze versie beschikt wel net zoals XP Professional - over de functie Hulp op afstand. Met Hulp op afstand kan een externe gebruiker het bureaublad alleen delen voor ondersteunings- en trainingsdoeleinden.

Heb je XP Home Edition en wil je toch gebruik maken van verbinding met extern bureaublad, dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van (gratis) software van derde partijen.
zegt dezelfde site :)
 
Verbinding extern bureaublad
Met verbinding extern bureaublad kun je Windows XP via een lokaal netwerk of internet verbinding laten maken met het bureaublad van computers met Windows95/98/ME, 2000 en XP (zowel Home Edition als Professional). Home Edition beschikt niet over deze functie. Deze versie beschikt wel net zoals XP Professional - over de functie Hulp op afstand. Met Hulp op afstand kan een externe gebruiker het bureaublad alleen delen voor ondersteunings- en trainingsdoeleinden.

Heb je XP Home Edition en wil je toch gebruik maken van verbinding met extern bureaublad, dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van (gratis) software van derde partijen.
zegt dezelfde site :)

dus ik kan niet van school (windows xp pro) naar mijn huis (home edition)? (teminste dat begrijp ik uit het heele verhaal)
 
ik denk dat ik al zie wat ik fout gedaan heb ik moest nog een poort openzetten... dom... nooit aan gedacht ga ik eerst even snel proberen en als het gelukt is hooren jullie et gelijk
 
ik heb alles gedaan ik heb dat op internet die link die mijgestuurt werd gevolcht... werkt niet... ik heb de poorten nu open staan... maar hij doet niks... hij geeft telkens de foutmelding dat ik het opniew moet proberen. en anders contact op moet nemen met de beheerder van de externe computer enzovoort... ik snap er niks van... volgens mij doe ik alles goed
 
Misschien ligt het deel van de verbinding dwars dat jij niet in de hand hebt, nl school. Het kan zo maar zijn dat de beheerder daar de boel blokkeert, zodat je niet kunt inloggen op je computer thuis....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan