Externe disk met meerdere part. op nieuwe instal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit de 2e

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Dag,

Even een vraagje voor de zekerheid;

Na enkele jaren zeer intensief gebruik van mijn xp installatie, begint hij nu toch wel heel instabiel te worden.
Nu heb ik een externe harddisk met 3 partities, mudjevol.

Als ik straks een nieuwe xp installatie hebt gemaakt, ziet mijn systeem dan direct alle partities met inhoud van de externe disk, als ik die weer op de usb poort aansluit?

Het gaat om een externe disk via usb of firewire? Geen probleem. Als hij nu in schijfbeheer wordt herkend, zal hij hem straks ook herkennen. Als het een of ander exotisch merk is zal xp mischien om drivers vragen, maar dat is onwaarschijnlijk.

Laatst bewerkt:
Nou, hij herkende hem direct.

Alleen als ik nu de harddisk start als de pc al aanstaat, dan gaat hij alle partities indexeren, en moet ik voor elke partitie een keer op annuleren klikken.

Ook vraagt hij met welk programma ik de bestanden wil openen of afspelen.

Hoe schakel ik dat uit?

Voor cd-roms qwas dat auto insert notification, maar volgens mij is het voor een externe harde schijf de optie om hem niet als removable aan te vinken.

hangmat zei:
Voor cd-roms qwas dat auto insert notification, maar volgens mij is het voor een externe harde schijf de optie om hem niet als removable aan te vinken.

Ahh, en waar kan ik dat doen?

gerrit de 2e zei:
Ahh, en waar kan ik dat doen?

Boah... *hangmat breekt zijn hoofd* Ik zoek me een ongeluk, maar waar dat ook alweer staat...

Verkenner > station > eigenschappen > automatisch afspelen uitzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan