Externe dvd brander op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

punyeta

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Berichten
41
Hallo allemaal. Wil een externe brander voor mijn laptop kopen omdat de interne waarschijnlijk kapot is. Mijn vraag is of de brander alleen maar werkt met de bijgeleverde nero software of herkend de brander elk andere brandsoftware. ik gebruik oa ConvertXtoDVD om subtitels bij DivX/Xvid bij te voegen en die wil ik graag blijven gebruiken.:confused:Groeten Jan.
 
Externe brander

Hoi Marti. Bedankt voor je reactie. Ziet er goed uit.Het probleem is niet zozeer de brander.Ik kan er ook niet 100% zeker van zijn of de interne brander zelf kapot is of iets met de software. Het heeft altijd gewerkt en ineens niet meer.Ik kan de originele brander nieuw kopen maar al die ook niet werkt is het wat anders en zit ik met een extra brander.Koop ik een externe kan ik hem ook nog op een andere pc gebruiken.
Wat ik wil weten is of elke ext. brander met alle brandsoftware kan werken, zoniet heb ik niet veel aan zo,n brander.Dank je. Groeten Jan.
 
een externe brander kan gewoon gebruikt worden met de software die je hebt.
 
Externe brander

Bedankt whisper380. Dan weet ik genoeg.Nu ik bijna zeker weet dat de interne kapot is ga ik waarschijnlijk toch voor een interne kijken.Is wel iets duurder. Groeten .Jan:)
 
oke maar extern kan je als je laptop bijvoorbeeld kapot gaat nog gebruiken op een andere pc.
maar het blijft u keus natuurlijk.
veel succes en hopelijk heeft u er veel plezier van:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan