Externe DVD brander

• Onderwerp starter Onderwerp starter Boxje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Boxje

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Beste leden,

Ik heb een vraag,

Ik heb een aantal films op mijn computer staan deze zou ik nu graag op een dvd-schijf zetten.
Ik heb op internet zitten kijken en ik kwam uit op een externe dvd brander...
Wat moet ik voor een kopen ik heb een Dell Dimension 3100, wat moet ik voor lege dvd schijfjes kopen enz enz...

Alvast bedankt voor de hulp !

Groeten
Roel

Dus dat is dan alleen nog schijfjes...?
Welk programma raad je aan om te branden ''Nero''?

Goh, ik zou het niet echt weten:D

Ik heb geen favoriet merk van schijfjes ofzo. Let bij de aankoop wel een beetje op de schrijfsnelheid. Daar bedoel ik mee dat er niet 2x opstaat maar bijvoorbeeld 16x of 24x. Als je een hoge schrijfsnelheid hebt dan zal het branden ook een stuk sneller gaan.

Succes:D

Laatst bewerkt:
Hartstikke bedankt!,:thumb::thumb:
Dit gaat lukken :):D,
Misschien nog een goedkoop adresje?

Ik woon in België, dus ik ga moeilijk een goed adresje kunnen aanduiden:D.

Op internet vindt je natuurlijk altijd goedkopere schijfjes.

Hey,
Bij de blokker vandaag wat cd's gehaald, eerst van sony alles mee geprobeerd maar deden het niet daarna de Maxell doen ook niks...

Weet iemand iets?

??
Kan het zijn dat mijn brander die schijven niet kan lezen...?
Er staan alleen het volgende op de buitenkant : Dvd-Rom (dat tekentje), En compact disc Rewritable....??

Ja, dat klopt...
Nog ideeën want bij mij is het op, bij mijn broers computer doet ie het wel...
Dan geeft ie gewoon leeg cd'tje maar bij mij pakt ie m niet:confused:

Ik heb + RW geprobeerd + R,
-R en mijn brander leest ze helemaal niet..???!!!!

Weet iemand iets want bij mij zijn de ideeën aardig op..

Dvd-rw probleem

Ga naar deze computer om vervolgens bij apparaatbeheer dvd-/cd-rom-stations te kijken wat voor merk erin hangt en volgens mij moet dat een Nec zijn, klik op de volgende link om de juiste firmware te downloaden en zet dit op een schijfje, wel die van je broer gebruiken om dat te doen.
Door het vervangen van de firmware door de nieuwste kunnen een hoop problemen verholpen worden. Volgens mij is de nieuwste 104c , A01 en als het goed is heb jij misschien lager en indien lager, vervangen die firmware.

Ga bij de url naar cd/dvd

http://support.euro.dell.com/suppor...D=DIM_PNT_P4_3100&os=WW1&osl=du&catid=&impid=

Succes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan