externe floppy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco112

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Heb een externe floppydrive van dell, deze heb ik via een kabel aangesloten op een poort achterin de laptop.

De acer laptop herkent dit niet, als ik diezelfde kabel bij een andere laptop er in plug herkent hij het meteen als een diskette station. Ik ga er dus van uit dat het om de instellingen gaat. Wie kan mij vertellen hoe dit op te lossen.

danlk:D :D :D :D :D :D :D :D :D

welke aansluiting heeft die externe floppy.

antw

hoi puppy,

hij is aangesloten met een 25-pins kabel...

remco

Een printer aansluiting dus ?

Ik ben zomaar bamg daar het twee verschillende merken zijn dat er geen drivers voor aanwezig zijn.
Mischien als je het type opgeeft dat we voor jouw een link kunnen plaatsen met drivers

re

inderdaad een printerpoort, raar is wel dat ede dell wel de floppy via zijn ptinterpoort herkent..., de acer doet niets.

De oude notebook is een dell latitude cpx, de nieuwe een acer aspire 1711 smi. Ben inderdaad bang dat de diskettedrive niet samen gaat met de acer :( .

kan je met de drivers iets oplossen dan?

Als de drivers of de ondersteunende software die normaliter op de Dell wel aanwezig is op de Acer zou plaatsen moet hij wel herkent worden, mag ik trouwens vragen wat je met een extern floppy drive wilt?

re

ga proberen om de drivers van dell op de acer te zetten, laat wel even weten of 't is gelukt.
De floppydrive (3,5 inch) heb ik nodig om wat info weg te schrijven. Heb er wel een dvd/cd brander op zitten, maar soms is het toch gemallelijker om ff snel iets of floppy te zetten.

Remco

heb zitten zoeken, waar kan je de drivers downloaden?

alvast errrug bedankt

Als je voor mij het merk en het type nog een keer hebt dan zoek ik voor jouw.

re

hoi,

het gaat om de floppy drive van de dell latitude cpx....
krijg hem echt niet gevonden, hopelijk heb jij meer geluk.

alvast bedankt!!!

ja maar nu geef je de naam op van de laptop, die wil ik niet weten, ik wil graag weten de naam van de floppy drive, ik neem aan dat daar ook wel wat op staat?

heb gekeken, er staat niets op, inderdaad raar.
Het is een floppy drive die je in de laptop kan steken, maar ook extern via een kabel kan gebruiken. Dit omdat je vaak de cd rom speler al in de laptop hebt zitten en ze zo niet steeds hoeft te verwisslelen. Geen type nummer etc dus, ben bang dat er zo ook geen drivers voor te vinden zijn. Ik hoop dat jij er wat mee kan, anders kijk ik wel of het de moeite is om er een aan te schaffen voor een acer notebook.

groetjes

remco

Nou er staan genoeg van dat soort types op, ik ga nog eens kijken voor je, dit weekend alleen niet want ik vertrek zo naar Centerparcs, hopelijk zijn er zonnenbanken. Hi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan