Externe hard disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Nieuwe externe hard disk 500/1TB

Bij 500 Gb denk je het is het net of net niet maar bij 1 TB denk je is dit niet te veel?

Toevallig ook nog een 750 GB gevonden:

Seagate STAA750200 750 GB 59,90

hij heb ik wat op een rijtje gezet met de prijzen erbij;

Platinum MyDrive CP 500 GB USB 2.0 49,99
Western Digital WDBKXH5000ABK 58,90
Western Digital WDBKXH5000ASL 59,90

Western Digital WDBBEP0010BBK 1 tb 79,90
Platinum MyDrive CP 1TB USB 2.0 66,90

Wat is jullie mening en advies?

Hoi,

Na verloop van tijd kom je er achter dat je weer te kort komt ik zou voor de 1 Tb gaan.Duurt dat te kort komen in ieder geval wat langer:d

haha ja daar heb je ook gelijk in maar welke is het beste?

Hoi,

Ja als het in je budget valt zou ik voor de Western Digital gaan is gewoon een prima hd merk.:thumb:

Als ik iets koop mag ik ook graag van de buiten kant genieten design moet het natuurlijk ook mooi uit zien

Hoi,

Maar dat zijn persoonlijke smaken en daar valt niet over te twisten:P

Let even op of een van de schijven al USB 3.0 aan kan. Is bij deze formaten wel handig om te hebben. Zelfs als je huidige pc/laptop het nog niet ondersteund.

De WDBBEP0010BBK van Western Digital heeft een opslagcapaciteit van 1000 GB. De 2,5 inch USB harddisk is voorzien van een Micro-USB 3.0 interface.
De visuele back-upsoftware en de wachtwoordbescherming met hardware-encryptie zorgen ervoor dat uw gegevens veilig zijn. Omdat deze schijf bijna niets weegt en gemakkelijk mee te nemen is, is deze schijf ideaal om onderweg snel iets op te kunnen slaan.

Gezien het prijsverschil en zeker wat modag al zegt zou ik ook voor de 1tb gaan.
Usb3 zou idd heel erg interessant zijn met deze maten.

Zal hem vandaag bestellen dan heb ik em over dag of twee in huis

Ik heb heb schijfje vandaag al binnen gekregen en heb hem aangesloten maar nu staat er al spul op van WD ong. 300 mb kan dit er ook af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan