externe harddisck

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Elf

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2004
Hallo,

Sinds een aantal maanden heb ik een externe harddisk, waar ik voornamelijk mijn foto's op "parkeer"
Werkte prima tot een paar weken geleden. Nu wordt de hd "Teac hd 35" niet meer herkend door het systeem. Heb via de producent al een update geïnstalleerd (822603 van Windows) maar nog steeds krijg ik de hd met moeite te zien in de manager en al helemaal niet aan de praat. (
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe dit te verhelpen is?

Met vriendelijke groet,
Thea van Hoorne:

En hoe verbind jij de externe hd met jou computer.

Geplaatst door puppie
En hoe verbind jij de externe hd met jou computer.

Deze harddisk is alleen usb2 dus naam ik aan via usbpoort. Deze harddisk heeft geen firewire poort

Oke,
Zijn de usb poorte nog wel goed in jou computer.
Kijk eens bij apparaatbeheer of daar fouten staan bij de usb.

En usb kan ook uit staan in je bios, wanneer je bijvoordbeeld een bios reset hebt gedaan of de default save settings hebt gekozen.

Externe HDD

Het verwijderen en opnieuw laten detecteren / installeren van de USB drivers doet vaak wonderen.

Suc6

Re: Externe HDD

Geplaatst door tron
Het verwijderen en opnieuw laten detecteren / installeren van de USB drivers doet vaak wonderen.

Suc6

Allemaal bedankt voor jullie reactie,

Ik heb de externe hd op verschillende computers proberen
aan te sluiten en bij geen van allen lukt dat. Dus denk ik dat
de USB drivers wel in orde zijn. Bij systeemmanagement,
schijf, of apparaatbeheer, krijg ik de melding dat het apparaat goed werkt. Ik weet het niet meer.

:( :( :(

Heb het programma Disk investigator gedownload en geprobeerd te gebruiken. Krijg dan de melding:
De syntaxis van de bestandsnaam, mapnaan of volumenaam is onjuist. Kan iemand hier een oplossing uit af leiden?
Bedankt voor iedere reactie, Elf

Laatst bewerkt:
Externe harddis.

:(
Nog steeds werkt de externe TEAC harddisk niet en de helpdesk van TEAC is waardeloos. Ik heb de disk op verschillende computers aangesloten en iedere computer heeft moeite de disk te herkennen, laat staan dat ik aan de data kan komen.
Iedere suggestie is welkom.
Elf

Laatst bewerkt:
Om jou foto's veilig te stellen zou ik de hd uit de behuizing halen en dan even in een computer hangen.
Vanaf daar naar een andere hd kopieeren.
Daarna weer terug plaatsen in de behuizing en terug naar de leverancier.
Ook op deze dingen zit garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan