Externe harddisk bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hoi allemaal,

Ik ben erg dom geweest, Mijn pc maakt elke dag een back up op mijn externe harddisk, Ik had een map Genaamd Chris, (mijn naam) mijn computer naam is het zelfde. de back up heet dus ook Chris. Maar hij heeft mijn map overschreven. Ik ben al mijn bestanden kwijt, Foto's het ergste, Mijn vakantie film, Muziek (niet zow erg )

MVG,

Chris

Nop, Niet gelukt, hij heeft zeker 7 uur aangestaan, met zoeken, vindt alleen bestanden terug van mijn website. op dit moment vindt ik dat niet belangrijk. Btw, het programma is wel handig :'). Maar mijn probleem is niet opgelost,

Heeft iemand anders een andere oplossing?

MVG Chris

Mijn pc maakt elke dag een back up op mijn externe harddisk, Ik had een map Genaamd Chris, (mijn naam) mijn computer naam is het zelfde. de back up heet dus ook Chris. Maar hij heeft mijn map overschreven. Ik ben al mijn bestanden kwijt, Foto's het ergste, Mijn vakantie film, Muziek (niet sow erg)

Ik begriip het probleem niet. Je praat over een backup, waar is het origineel dan gebleven?

Je kunt PC Inspector proberen (gratis, alleen voor foto bestanden).
Recover altijd naar een andere disk !!!

Laatst bewerkt:
Ik begriip het probleem niet. Je praat over een backup, waar is het origineel dan gebleven?

Mijn probleem: Mijn computer maakt elke dag een automatische back-up op mijn externe hdd. De back-up mapje wordt genoemd naar Chris. Op mijn externe hdd, Had ik al een mapje staan die Chris heette, Daar zaten al mijn bestanden in, Wat windows 7 heeft gedaan is het mapje overschreven. Dus nu ben ik al mijn bestanden kwijt. Hoe krijg ik dit terug.

Op mijn c Schijf, Mijn pc maakte een back up van mijn computer. en niet van mijn hdd,

Op mijn c Schijf, Mijn pc maakte een back up van mijn computer. en niet van mijn hdd,

Geen idee wat je bedoelt, backup van mijn pc en niet van mijn hdd.
Waar kan je anders gegevens opslaan in je computer dan op de hdd???

Sorry, een typ foutje, Mijn computer maakt een backup van mijn huidige hdd, Die slaat hij op op mijn externe hdd,

Dan moeten de bestanden toch nog steeds op de "huidige" hd staan?

Windows 7 maakte een BACKUP van mijn C schijf, Hij maakte een mapje op mijn externe HDD. Maar er bestond al een mapje die Chris heete, Die heeft hij overschreven, In dat mapje stonden mij BESTANDEN.Foto;s enz enz,

Ik hoop dat er niet te veel is overschreven door de Win 7 backup.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan