Externe harddisk Deel 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Hey mensen. Vervolg op Topic externe harddisk. Ik heb ff een aparte vraag gemaakt omdat het probleem niet aan de behuizing ligt en waarschijnlijk ook niet aan de voedingkabels. Ik heb een nieuwe externe harddisk gekocht. Een coolermaster diginote. IDE uiteraard.

En ik dee de hardeschijf erin aangesloten met originele voedingkabel. En er kwam weer rook uit. Wat is dit nou voor vaag gedoe. Ik heb niks met die schijf gedaan en de harddisk is dus eigenlijk naar de knoppen. En daar stond verdomme 15gb muziek op zonder backups. Ik verwijt jullie inks hoor voordat we dat soort opmerkingen weer krijgen maar als er een klein mogelijkheidje is die 15gb terug te krijgen dan thankyou very much. Nu is wie weet de usbs van het moederbord van een andere pc waar ik hem op aangesloten heb nu zeker ook kapot. Ondanks het een heel goedkope asrock bord is. Het blijft ***.

Egt flauw. Me harde schijf deed het echt fantastisch er was niks mee en zomaar ineens bam weg schijf. Heeft iemand hier een verklaring voor. Naast de 15gb muziek was de 250gb schijf voor 220gb vol dus ik heb echt tranen nu.
 
Laatst bewerkt:
Externe schijf waar rook uit komt :shocked:
klinkt nie best dan zal hij wel stuk zijn zou hem niet meer inpluggen strakt gaat je p.c naar de knoppen ;)
Zou maar een nieuwe kopen :thumb:

p.s het was een nieuwe schijf??? en daar stond 15gig op???
Dus hij deed het eerst wel gewoon? Controleer of je hem goed in de behuizing hebt aangesloten!
Als hij volgens jouw goed is aangesloten zou ik hem proberen te ruilen...
 
Laatst bewerkt:
Ja hij is extern. Hij is al paar jaar oud. Maar als een hdd dood begint te gaan merk je dat al meestal van tevoren. Door moeilijkheden e.d. Maar bij deze was het pats boem klaar. er stond 15gb muziek op. VOlgens mij zelfs 20 want ik had nog in een andere map muziek zitten.

er zat 80 gb aan progammas op. en 50 gb aan spelletjes. En er zat ook nog andere troep op. de harddisk was 220 van 250gb in gebruik.

Je hebt deel 1 van mijn probleem blijkbaar niet gevolgd ik zou zeggen lees dit topic eens.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=298377
 
We doen hier op Helpmij niet aan deel één en deel twee. Je kunt verder gaan in dat andere topic van je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan