externe harddisk maxtor

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnny the kid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
kheb t volgende probleem :
kheb al een jaartje of 3 een externehardeschijf van 160 gig van maxtor
k had hem een tijdje niet meer gebruikt en toen ik hem vandaag in men pc plugde werd de pc eerst heel traag toen ik de schijf wou openen daarna kreeg ik de melding dat de schijf nog niet geformateerd was en of k dat nu wilde doen dus ik denk als dat de enige optie is dan zal k dat maar doen
ik druk op formateren en nadat t balkje na een half uurtje helemaal vol was kreeg ik een foutmelding dat t formateren niet voltooid kon worden
ik probeer hierna nog eens de schijf te openen en dan krijg k de foutmelding:
g:\ is niet toegankelijk
kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een i/o apparaat.
kheb al wat gegoogled maar kan geen oplossing vinden kan iemand mij nog helpen? ik hoef de bestanden die op de schijf stonden niet terug te halen maar zou de schijf wel graag willen gebruiken

Welkom op Helpmij

Je vraag is verplaatst naar --> Verwisselbare opslagmedia.

Je andere usb-apparaten doen het wel gewoon?

ja de rest doet het gewoon kheb ook al geprobeerd om met easy data recovery ofzoiets naar de schijf te zoeken om bestanden terug te halen maar die vind hem niet eens

kheb t inmiddels opgelost
als t goed is moet de schijf normaal in zowel FAT 32 als in NFTS kunnen draaien maar om de een of andere reden wil hij NFTS niet dus heb m nu met een proggie in fat32 gezet en nu doet hij het weer

Laatst bewerkt:
Voor dat je weer een bericht plaatst .
Doe dat dan in normaal Nederlands.
En hou die sms taal lekker voor je telefoon babbel .
Ten eerste staat het voor geen meter en ten tweede het is ook voor je eigen toekomst om behoorlijk Nederlands te schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan