externe harddisk vernieuwen in mediaspelerbehuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Beste allemaal.

Tot op heden is het mij niet meer gelukt de bestanden van een gecrashte mediaspeler te benaderen. Helaas want ook hier staan dierbare opnamen op.
Nu is mijn vervolgvraag, kan ik de behuizing van de Chili Green gebuiken en hier een nieuwe harde schijf inzetten?
Er zat een samsung hd501lj 500 gb in.

Alvast dank en als iemand nog een tip heeft voor die niet benaderbare harde schijf houd ik mij ook nog aanbevolen
(ik heb de harde schijf uitgeprobeerd op een identieke mediaspeler van een vriend van mij, zodoende weet ik zeker dat het aan de HD ligt)

Jerry

Met de juiste software kun je vaak veel bestanden redden, mits de harde schijf werkt met een bestandsysteem die werkt met het besturingsprogramma. Heb je een mediaspeler die een Linux formaat gebruikt (EXT3 of zo) en je wil de bestanden via een Windows PC redden, dan wordt het al weer moeilijker.

harde schijf

Tiborv bedankt voor je reactie.
Mijn reactie zal wel simpel zijn, maar de schijf is helemaal niet meer benaderbaar.(Hij tik en er gebeurt niets) Het is geen linux of zo.
Heb je nog een suggestie vwb die harde schijf vervangen?

Dat moet zonder meer kunnen. Balen dat je die bestanden kwijt bent :confused:

vervolg

tiborv
Nu heb ik een wd 20 ears hd gekocht 2 tb en de oude vervangen ben ik er dan of moet ik nog drivers downloaden of zo hij doet het nl niet onder xp en w7 help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan