Externe harddisk wel gezien maar niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sample86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Goedemiddag,

Ik heb een beetje een vervelend probleempje. Ik heb een externe harddisk, maar ik kom er niet op op het moment. :mad:
Het vervelende is dat hij van het ene op het andere moment niet meer zichtbaar was.
Zodra ik hem aankoppel via usb krijg ik de gebruikelijke waarschuwing (geluiden) van Windows Vista, waarna de stuurprogramma's worden geïnstalleerd. Dit duurt betrekkelijk lang, waarna uiteindelijk de melding komt dat hij gereed is voor gebruik.
Dan is het helaas zo dat ik de schijf niet kan zien bij 'Deze Computer'. Bij 'hardware veilig verwijderen' staat echter wel een USB-apparaat voor massaopslag.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want ik vind het lichtelijk irritant, want ik mis mijn muziek etc op mijn WD Elements (1TB)

Vast bedankt!:thumb:

heeft er niemand een idee waarmee ik dit kan verhelpen?:shocked:

bij schrijfbeheer staat wel een schijf, alleen staat er onder dat hij niet geïnitialiseerd is. (Zie bijgevoegde afbeelding)
[smallIMG]http://samsonite-nmgn.webs.com/schijfbeheer.jpg[/smallIMG]

kan iemand me hierbij helpen??

mogelijk is dit het probleem

Ik ben op deze site terecht gekomen met de zelfde vraag maar ben eerst nog even zelf gaan zoeken en kwam erachter in computer management dat hij gezien zou worden als G: maar heel toevallig is dit een laptop welke aan een domein heeft gehangen van mijn werk waar de G: schijf onze data schijf was. Deze is alleen te bereiken wanneer ik ingelogd ben op het werk. nu heb ik bij computer management/local users and users/users de rechtermuisknop ingedrukt op administrator, gekozen voor set password gekozen en oke oke gedrukt (ofwel geen WW meer op administrator lokaal) daarna afgemeld en lokaal aangemeld onder administrator en daar zag ik inderdaad mijn HDD welke aan de G: schijf hing. Nu kan ik er wel alles mee.

Hoop dat je hier iets aan hebt

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan