Externe harde schijf aan xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomGies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2012
Berichten
1
Hoi ik heb een WD 320 GB externe harde schijf gekocht , om aan mijn xbox 360 slim koppelen via usb. maar toen ik hem aankoppelden zag mijn xbox maar 16,5 GB , nou las ik hier dat ik de schijf moest formatteren naar fat32 via cmd. Dit heb ik gedaan via windows 7 , maar nou is die klaar met formatteren en geeft die aan dat de volume te groot is voor fat32.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen of dat er geen mogelijkheid om dit te doen.

alvast bedankt , Groeten Tom .
 
Formatteren hoeft niet persé via CMD. Kan ook via Deze Computer: rechtsklik op de externe schijf -> Formatteren -> FAT32. Kijk dan of je dezelfde melding krijgt. (Theoretisch gezien zou FAT32 tot, 8tb groot kunnen, geloof ik)

Microsoft zei:
Opmerking de volgende beperkingen wanneer u het FAT32-bestandssysteem in Windows XP:

De maximale schijf grootte bedraagt ongeveer 8 terabyte wanneer u rekening houden met de volgende variabelen: het maximum aantal clusters op een FAT32-volume is 268,435,445 en er is een maximum van 32 KB per cluster, samen met de benodigde ruimte voor de bestands toewijzings tabel (FAT).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan