Externe harde schijf, Blue screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinroawrr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2011
Hallo,

Ik heb een externe harde schijf van Packard bell.
Ik zou mijn harde schijf aansluiten en hij pakte hem gewoon gelijk zoals altijd.
Toen ik iets zou openen vanaf mijn externe harde schijf kreeg ik een blauw scherm en viel mijn computer uit en ging vanzelf opnieuw weer aan.
Steeds als ik het weer probeer gaat mijn PC weer uit..
Ik kan ongeveer 30 seconden in mijn harde schijf kijken of anders valt mijn pc uit.

Mijn computer draait op Windows 7 Service pack 1
De harde schijf deed het altijd eerst wel goed op mijn windows 7..
ik wil graag mijn bestanden terug omdat er belangrijke dingen op staan voor school enz..

Weet iemand hoe ik mijn bestanden terug kan krijgen?

alvast bedankt

Heb je misschien de externe schijf op een hub aangesloten?
Zo ja, sluit de exterene schijf eens op een zelfstandige usbpoort aan.

Kan je een foto maken van dat blauwe scherm en deze plaatsen?
Dan kunnen we wellicht meer zien.

Sluit de exterene schijf eens op een andere pc aan.
Dit om te zien of de schijf ok is.

Op een andere computer deed hij precies het zelfde, en hij zat gewoon achter in mijn PC bij de zelfstandige usbpoort
Ik heb zonet voor de 50ste keer mijn externe harde schijf weer aangesloten op de computer.
Tot mijn verbazing bleef mijn computer deze keer wel aan en ging ik gelijk beginnen met bestanden kopieren naar een andere externe harde schijf.
Ik weet niet wat het probleem is, maar ik hoop dat ik nu alle bestanden terug kan krijgen..
Als het gelukt is edit ik deze post wel even. (:
toch nog bedankt !

Ten eerste zou ik graag willen weten hoe de externe drives worden aangesloten.

Gelieve te updaten van je BIOS, chipset drivers van de website van de fabrikant.

In de tussentijd kunt u proberen het bestand te kopiëren in de Veilige modus. Te betreden, blijf op F8 te drukken bij het opnieuw opstarten en kies Veilige modus in het opstartmenu.

Als het probleem aanhoudt, raadpleegt u enkele data recovery bedrijf dat biedt u complete oplossing voor uw belangrijke bestanden.
rse.nl
:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan