Externe harde schijf compatibel met Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderr2002

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2015
Ik ben van plan om een clean install van Windows 10 te doen. Hiervoor moet mijn computer gereset worden, maar ik wil graag wat bestanden behouden. Is het mogelijk om een externe harde schijf te kopen en hier een aantal belangrijke bestanden van 3 computers op te gooien?

Mijn problemen:
- zijn er harde schijven die je kan gebruiken met Windows 10?
- deze moet over USB 3.0 beschikken
- ik zou deze later graag nog voor iets anders gebruiken.

Come on Mensen 38 keer bekeken en niemand die reageert! Ik ben je dankbaar als je reageert :)

Normaal zou dat geen probleem moeten zijn, ik zie deze post nog maar net.

Als je een externe harde schijf koopt kan je als je wat zoekt kijken of het compatible is met Windows 10 maar in het algemeen zal dat totaal geen probleem zijn.

En ja je kan voor andere dingen nog gebruiken ik zou als je de externe harde schijf heb gekocht een mappen structuur maken en bijvoorbeeld de hoofdmap Windows 10 en dan bepaal je zelf wat je in die map steekt maar maak zeker een structuur van mappen.

En de hoofdmap kan ook computer 1 en subhoofdmap Windows 10 enzo zijn maar dat kan dus allemaal

Je kiest zelf welke mappen je maakt

Laatst bewerkt:
Ja het Is compatibel normaal hoef je je geen zorgen te maken Windows 10 is nog nieuw en niet officieel uitgebracht maar apparaat zou moeten werken

Want werkt op Windows En anders zijn al de oude externe harde schijven opeens niet meer compitabel dus zal echt wel werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan