externe harde schijf dubbel zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is het complete plaatje:
Off-topic: permanent de NAS eraan? Tricky ivm virussen/trojans/ransomware.. die kunnen gelijk "overspringen" naar de NAS...:o

On-topic:
En.. defaults settings die irriteren.... gaan hier ook meteen we.. geen idee meer hoe het eruit zag, maar zeker niet nu als de TS.
Dus effe de settings nalopen....

Off-topic: permanent de NAS eraan? Tricky ivm virussen/trojans/ransomware.. die kunnen gelijk "overspringen" naar de NAS...:o

Die hangt er al een jaar of 4 permanent aan en zonder enig probleem. Daar staan overigens geen gegevens op die ik niet terug zou kunnen krijgen.

Jongens is het dat niet omdat externe onveilig verwijdert is ??
Als je nu Temp en Prefetch map leeg maakt ( prullenbak vervolgens ook ! ), PC vervolgens als je her-start die zal niet meer dubbel daar zichtbaar kunnen zijn .... :D

P.S. Hoe dan ook ben bijna zeker dat die iets met onveilig te verwijderen/afsluiten afkoppelen enz.. te maken heeft ...:(

Bekijk bijlage 259963
Lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk. Ik heb in dat 2e onder 10 draaiende laptopje een SSD zitten van 256 Gig, meer niet. Teneinde wat 'lebensraum' te hebben, heb ik in de cardreader een SD card gestopt van 256 gig. Die wordt dus nooit verwijderd, die zit er in als permanente "interne schijf" en wordt alleen verwijderd om 'm een keer in de afwasmachine te doen om eens lekker op te schonen, maar dat doe ik maar 1x per maand).

Laatst bewerkt:
:confused: Na jah dat kan ook oke :D

Maar moet je opletten dat die wel soms gebeurt bij bepaalden ingestoken USB apparaten welke ze, of dat ze zomaar onveilig plotseling verwijdert worden ..

:D Dat alleen maar een ideetje dus was ...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan