externe harde schijf en downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Hallo allemaal,

Sinds kort hebben wij een externe harde schijf om verschillende dingen van internet te kunnen downloaden.
Ik gebruik hiervoor het programma "Bitlord" waarbij je dus , zodra iets binnen is op de harde schijf, kunt uploaden naar andere gebruikers.
Toen ik met mijn interne harde schijf dit deed ging alles vanzelf. Sinds ik dit met mijn externe harde schijf doe gaat alles zodra ik de boel heb uitgezet terwijl het al `binnen`was weer opnieuw downloaden.
Weten jullie misschien wat ik fout doe?

Bedankt alvast weer!:)

groetjes,
Anja.

Beeindig je Bitlord eerst en sluit je dan pas de Externe af?
Blijft die driver er continue aan zitten?

Hoi Elisa,

Ik beeindig eerst Bitlord, vervolgens sluit ik de computer af en zet de externe harde schijf uit.

Het moet wel in het aan en uitzetten zitten.
Bitlord zoekt nog steeds dezelfde lokatie alleen........er verandert iets tussen externe schijf en disk.
Dit heb je ook als je gaat schuiven met je downloads. BitLord pakt het dan ook niet goed op en je kunt opnieuw beginnen :(
Dat wist ik op te lossen door het pad te veranderen in Bitlord zelf maar in jouw geval blijft het eigenlijk hetzelfde want Bitlord vind wel het file maar begint opnieuw.
Het heeft dus met de lokatie te maken net zoals met die download op een andere plek van mij.
Wat je eens zou kunnen proberen......doe net of je de lokatie veranderd, save en kijk wat er dan met download gebeurt.

Hoi hoi

Heel erg bedankt voor jouw reactie!
Ik heb ff zitten pluizen en heb de oplossing gevonden in Bitlord zelf!
Misschien handig voor iemand anders die hetzelfde probleem krijgt...:
Ga met de muis in Bitlord op de torrent staan,kies " eigenschappen" , vervolgens bij " task" verander je het in " seeder" en daarnaast in "start nu".

Opgelost!

groetjes Anja.:p

Dat is mooi!! Dat scheelt een hoop downloads :D
groetjes

ik heb t zelfde probleem met Bitlord, maar.....

Hoi hoi

Heel erg bedankt voor jouw reactie!
Ik heb ff zitten pluizen en heb de oplossing gevonden in Bitlord zelf!
Misschien handig voor iemand anders die hetzelfde probleem krijgt...:
Ga met de muis in Bitlord op de torrent staan,kies " eigenschappen" , vervolgens bij " task" verander je het in " seeder" en daarnaast in "start nu".

Opgelost!

groetjes Anja.:p

Ik heb t zelfde probleem als jij hebt Anja, echter jouw tip werkt bij mij niet. Of doe ik iets fout? Bitlord begint iedere keer weer opnieuw met het downloaden van een Torrent.

gr. Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan