Externe harde schijf fout!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boterhamzak

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
10
Hey allemaal,

ik heb een tijdje terug de Maxtor_Desktop 1,5TB gekocht. hij werkte ongeveer een week helemaal perfect.

ongeveer 2 weken terug begon al het gezeik...
als ik de harde schijf wil openen krijg ik een foutmelding "I:\resycled\boot.com is geen geldige win32-toepassing."

http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=60901&stc=1&d=1237227622

dat maakte mij eigenlijk niet uit een vriend van mij heeft dat probleem ook en dat is simpel op te lossen door gewoon rechtermuisknop op de harde schijf en dan verkennen.

totdat het helemaal fout ging.

als ik nu iets op de schijf wil veranderen... Schrijven verwijderen wat dan ook zegt de pc het volgende:

"De bewerking wordt vanwege een onverwachte fout niet uitgevoerd. Gebruik deze foutcode als u hulp krijgt bij het oplossen van het probleem:

Fout 0x8007045D: Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O - apparaat."

http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=60902&stc=1&d=1237227622

Ik heb al sinds deze error op internet gezocht naar oplossingen.

Ik heb al geprobeerd zelf de eigenaar te worden van de schijf (heel vaag). dit vond ik op een forum dit hielp niet. ik heb al 2 keer geprobeerd de harde schijf op fouten te controleren. Ook zonder resultaat.

Ik gebruik de HP pavilion dv7 1199ed met Windows Vista x64 home premium.

HELP HELP HELP HELP HELP
This is my last resort!!!

Gr. Martijn,
 

Bijlagen

  • Win32.jpg
    Win32.jpg
    10,4 KB · Weergaven: 91
  • foutcode.jpg
    foutcode.jpg
    23,5 KB · Weergaven: 141
Welkom op helpmij.

Ik heb het zelfde probleem.
Ik hoop dat iemand je kan helpe.

Gr,

Irakli!
 
Laatst bewerkt:
zou in elk geval gaan beginen die data die je wil houiden even ergens anders op te slaan.

download dan een diagnostic programma bij seagate die heben maxtor over genomen toen.
test met die tool je schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan