externe harde schijf gevallen data recovery ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

de externe harde schijf van vrienden is gevallen, het was een sata Seagate schijf van 500 Gb. Hierop staan foto's van een reis naar Afrika. De schijf doet totaal niets meer, de koppen horen we bewegen, maar de schijven horen we niet draaien.

Heb al eens nagevraagd bij stellar voor data recovery, maar zij geven een prijs van ongeveer 1400 euro zonder btw. Kent er iemand een goedkopere oplossing dan dit, want voor een beetje meer
kan je evengoed de reis opnieuw doen.

bedankt voor een antwoord

Christel

Beste Christel,

Dank je wel voor het plaatsen van je bericht.
Ik zelf ben werkzaam bij Stellar Data Recovery als sales account manager, en we willen je heel graag hiermee verder helpen.
De prijzen die je hierboven noemt zijn de prijzen voor een normale standaard services.
Maar daarnaast hebben wij ook nog een Economy service en dat is jammer dat je die niet hebt meegekregen, dit houd in dat je een gratis diagnose van ons krijgt met hierbij de recoverykosten van 750 euro excl.btw. Ik hoop dat ik je hiermee iets verder hebt geholpen en voor verdere vragen kan je ons altijd even bellen.
Alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groeten, Jeannette

Iig een ander aanbod!
Op jullie site staat wel voor Economy service tav de hardware schade een vanaf prijs
http://www.stellar.nl/prijzen.htm
Prijzen Diagnose :
Economy 5 to 10 werkdagen € 0,- (Gratis inclusief afhalen
Hardware schade
Vaste prijs, vanaf € 750,- (inclusief nieuwe datadrager en terugsturen)

Ik hoop dat de foto's terugkomen, wellicht komen jullie via dit 1e aanbod er uiteindelijk uit...
Succes daarbij.

hallo,

ga dit doorgeven aan die vrienden, en dan hoor ik wel van hun wat zij ervan vinden

bedankt voor de hulp

heb een recovery geprobeert van de sd kaartjes, maar hier stonden al geen foto's meer op van hun reis, wel een heel deel andere foto's kunnen terughalen ...

Christel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan