Externe harde schijf hartstikke lijkt dood te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hi All,

Ik heb een externe Trekstor 250 GB, die echt helemaal niks doet, speelt alleen voor hub.
Kan er niet op, geeft geen sjoege. Is de data daarop nog bij te komen?

Bedankt alvast,
groetjes,
Carla

Heb je hem al eens in een andere USB poort gestoken of op een andere PC?

Ron

yeps

Hallo Ron,

Bedankt voor de snelle reactie. Ja heb ik ook, maar gebeurt helemaal zip.

groetjes,
Carla

Hoi,

Misschien is uibouwen uit de externe behuizing en even in pc zelf hangen een optie.

Modag

zit nog in de Garantie

Hallo,

Hij zit nog in de garantie, maar wil eerst weten of ik nog bij de data kan komen of wie dan ok. Wat er op staat gaat verder niemand iets aan, vandaar.

Groetjes,
Carla

Hoi,

Ik zou even geen andere manier weten misschien dat ze je in de winkel kunnen helpen.

Modag

Toch bedankt :-)

Groetjes,
Carla

Naar de winkel is ook geen optie, komt bij de Makro vandaan :-s

Laatst bewerkt door een moderator:
De enige optie is dan toch die van Modag. De schijf uit de behuizing halen en kijken of-tie wel werkt als hij als interne schijf gebruikt wordt. Dat sluit in ieder geval de hele USB keten uit.

Ron

Hoi,

Toch nog even proberen is het erg ingewikkeld om de externe behuizing te openen?

Modag

Laatst bewerkt:
Is in principe niet moeilijk denk, paar schroefjes, maar er zit wel een sticker op.
Zou wel moordadig zijn, als ie het dan wel doet.

Zit dus over een van de 4 schroefjes heen :-s:confused:

Hoi,

Ja dan wordt het moeilijk om hem open te maken zonder dat je de garantie verliest.

Modag

Zulke stikkers zijn er meestal wel heel voorzichtig af te halen. Even met een mesje proberen er onder te komen.

Maar ja, als je hem molt, dan is het ook exit voor de garantie EN de HD... of niet....
Grrrrr moet ik wel of moet ik niet? Moeilijk is dat toch.

Groetjes,
Carla

Heb het er maar op gegokt, is open maar zit ook een aan/uitknop aan.
Wie heeft MSN en wil me er doorheen kletsen? Tijd geleden dat ik in een computer heb zitten rotzooien. Mijn MSN is tcrccr@hotmail.com
Moet effe de andere computer openmaken om hem aan te sluiten.

groetjes,
Carla

YessssYessssYesssss

Heren,

Dank u allen hartelijk, hij doet ut weer. Ga hem gelijk inbouwen in die andere computer, en dan eeeeindelijk mn netwerkje weer opzetten, anders kan ik er NOG niet bij haha

Groetjes,
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan