Externe harde schijf ingebouwd, vindt gegevens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vyvertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Hoi,

omdat mijn voeding van mijn externe harde schijf kapot is, heb ik deze harde schijf ingebouwd in mijn computer. Hij herkent deze schijf probleemloos, maar ik vind mijn gegevens niet meer terug. Hij ziet ook maar 31 GB van de 300 GB in "My computer"

Als ik op deze H partitie van 31 GB wil klikken, dan zegt hij dat de schijf nog niet geformatteerd is. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn gegevens toch nog te pakken kan krijgen?

Alvast bedankt
Koen

Welke harde schijf is het precies (merk + type)? Mogelijk is de schijf namelijk 'gecapt' op 32 GB m.b.v. een jumper.

Tijs.

is servicepack 2 geinstalleerd?
is hij FAT32 of NTFS?

Laatst bewerkt:
Welke harde schijf is het precies (merk + type)? Mogelijk is de schijf namelijk 'gecapt' op 32 GB m.b.v. een jumper.

Harde schijf van het merk mObile, iets onbekend volgens mij.
Ik vermoed dat 31 gig gewoon de resterende vrije ruimte is op mijn harddisk die hij gemaakt heeft of zo. Het was wel ongeveer die hoeveelheid die nog in totaal vrij was.

Service pack 2 is trouwens geinstalleerd. Weet niet of FAT32/NTFS

Jij noemde (neem ik aan) wat er op 'het jasje' van de harde schijf stond.

Ik bedoelde meer wat er op de harde schijf staat die je uitgebouwd hebt uit zijn 'jasje'.

En of het FAT32 of NTFS (of wat anders) is zou je m.b.v. Schijfbeheer kunnen uitzoeken (Start -> Uitvoeren -> diskmgmt.msc)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan