externe harde schijf intenso 320 gb werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanneke18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2011
sinds drie maanden heb ik een externe harde schijf van intenso gekocht en tot nu toe heeft deze altijd perfect gewerkt. Ik gebruik deze schijf voornamelijk voor documenten op te zetten voor mijn werk dit zijn meestal word, excel, powerpoint, ed. bestanden dus niet echt enorm groot. Ik denk dat er slecht 20 gb van de schijf gebruikt was. vandaag toen ik de schijf in stak gaf mijn computer aan dat ik de schijf moest fomatteren voordat hij gebruikt kon worden. Ik heb dan maar op annuleren gedrukt aangezien er belangrijke dingen opstaan die ik zeker niet kwijt wil. Op andere computer probeert hij ook de bestanden te lezen maar geeft hij het na enkele seconden op. Het lichtje op de externe harde schijf brandt wel voortdurend. Weet er iemand wat ik kan doen om mijn bestanden toch nog te voorschijn te toveren? :confused:

groetjes

pfff gwn formateren de bestanden zijn bechadigd door te laten vallen of zo

nee, hij is zeker niet gevallen want die ligt altijd veilig weggeborgen in mijn bureau. Bij mijn weten is er niets raars mee gebeurt.

Topic verplaatst naar--> Verwisselbare opslagmedia.

Succes met je vraag.

kan ook zijn de kanss is klein maar tog door hem uit de pc te hallen als je aan het verplatsen was zonder veilig te verwijderen

kan ook zijn de kanss is klein maar tog door hem uit de pc te hallen als je aan het verplatsen was zonder veilig te verwijderen

@Groentje1:Gaarne even je bericht aanpassen en de spellingsfouten eruit halen.Voor zover dat mogelijk is voor je.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan