externe harde schijf niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

riebel

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2011
Hallo,
Ik heb het probleem dat als ik mijn externe harde schijf aansluit op mijn computer dat mijn externe hd niet wordt gevonden. Ook loopt mijn map computer na een paar seconden vast.
Weet iemand wat ik kan doen om dit te verhelpen en ik weer bij mijn bestanden kom?

mvg

Riebel

Laatst bewerkt door een moderator:
externe hd met een usbaansluiting of via zo'n docking of ide/satakabel?

Mocht er in de chat tot een oplossing gekomen worden dan wel die hier plaatsen.

Zijn hd is zo goed als kapot. hij zal dus een image moeten maken (bijv. via acronis) van de externe hd . Dat is de enigste kans in mijn ogen om te komen tot een kopie. de pc met de externe hd(aangesloten en aanstaand) doe je dan booten van deze image9rescue) cd. Hierdoor kun je de data van de bijna defecte hd naar de hd van de pc zetten(als deze laatste genoeg ruimte heeft natuurlijk) als image formaat. Daarna uiteraard even het image testen.

Laatst bewerkt:
deheugden, ik kom er niet uit.
Zullen we nog een keer afspreken in de chat?

De CD werkt niet.
Heb de demo versie gedownload.
Als ik die opstart, als mijn externe hd is aangesloten, dan blijft hij laden. Als ik de usb-kabel eruit haal dan doet het programma het weer normaal.

Laatst bewerkt:
In het programma kan het lang duren voordat je HD gevonden is als gevolg van de kwaliteit van de hd. Ik heb wel meegemaakt dat ik 20 minuten heb moeten wachten.
Wanneer je geen garantie meer hebt, zou je bijv. ook de hd in de pc kunnen inbouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan