Externe harde schijf niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

madje85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2007
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een externe harde schijf gekocht. Er zit geen installatiesoftware bij en zou meteen moeten werken wanneer je hem inplugt in de usb poort. Ik heb dit bij een huisgenoot getest en daar werkt hij gewoon zonder problemen.
Mijn computer heeft altijd moeite met het herkennen van nieuwe hardware. Maar eerder heb ik dit op kunnen lossen door in Device Manager de hardware te updaten waardoor deze wel herkent werden. Bij de harde schijf gaat dit echter niet op. Ik update het zoals bij de andere en Device Manager geeft aan dat alles werkt. Maar als ik My Computer open dan staat hij daar niet bij. Ik heb alle USB poorten geprobeerd maar bij elke poort krijg ik hetzelfde. Ik heb nu vanalles geprobeerd dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Al partities aangemaakt en geformatteerd via systeembeheer-computerbeheer-schijfbeheer?

Jup, dat heb ik ook al geprobeerd. Als ik dan de computer opnieuw opstart is er nog steeds niets veranderd.

Sorrie, ik had het mis. Bij Computer Managent staat hij ook niet meer bij.

Laatst bewerkt:
Hij staat niet op Disk Management, maar wel bij Removable Storage --> Media. Ik vond ergens op deze site dat de schijf online moet staan. Bij mij staat hij echter op State: Idle. Kan het daar iets mee te maken hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan