Externe harde schijf: Toegang geweigerd onder Windows 7 en Vista, maar niet onder XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilberg

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Ik kan mijn externe harde schijf (met muziek en videoclips) van 1,5 TB niet meer benaderen via mijn laptop met Windows 7, ook niet via mijn laptop met Vista, maar wel via mijn PC met XP.....:shocked:

Wat is er aan de hand ?
Op mijn PC (met XP) heb ik al mijn bestanden staan die ik via Sync Back synchroniseer met de externe schijf. Dat voer ik dus regelmatig uit.
Vervolgens ga ik met mijn Windows 7 laptop op stap als DJ, tenminste dat is de bedoeling, maar heb dan dus geen toegang.

Nu heb ik via het forum al het één en ander gelezen over beveiliging, maar weet niet goed WAAR ik moet beginnen !

Graag advies !

Dat heb ik dus geprobeerd.
Ondanks het feit dat ik dus administrator ben van mij laptop, lukt het dus niet.
Ik heb nog steeds géén toegang.

Is het eventueel formatteren van de externe schijf én dan het opnieuw kopieeren van muziekbestanden niet een "makkelijkere oplossing".
(al moet ik wel zeggen dat ik ervan baal dat ik dus niet "normaal" dit beveiligingsprobleem kan oplossen)

Ik heb dus maar gewoon mijn schijf geformatteerd en opnieuw de nummer "geback-upped".....
KLAAR !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan