Externe harde schijf traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guzzler

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Hallo,

Sinds 2 weken heb ik Windows 7 geïnstalleerd op mijn Acer Aspire 7520G.
Hierbij heb ik voor ongeveer anderhalf jaar terug een Toshiba 2,5" externe harde schijf gekocht.

Nu heb ik alleen het idee dat de externe harde schijf erg traag is, ongeveer 7,50 MB/s.
Dit zijn de specificaties die de schijf zou moeten hebben:

Code:
Opslagcapaciteit harde schijf: 320 GB
Rotatiesnelheid: 4200 rpm
Drive, omvang buffer: 8 MB
Drive, overdrachtssnelheid: 480 MB/s

Verbindingsmogelijkheden: high-speed USB 2.0

Stroomvoorziening via USB

Iemand enig idee hoe dit kan?
Zou het aan de USB driver kunnen liggen? deze kan ik niet vinden op de site van Acer.

Alvast bedankt!:thumb:

Goenavond,

In de meeste gevallen moet u mits uw computer usb 2.0 poorten heeft toch wel 40-60mbps kunnen halen.

Ik denk dat je beter bij Toshiba kan kijken naar drivers voor de externe harde schijf.

Zojuist heb ik contact opgenomen met Toshiba. Hopelijk een snelle reactie met oplossing. Ik blijf jullie op de hoogte houden.
Ik kan niks vinden op de website van Toshiba, je wordt van hier naar daar gestuurd.

Ik heb USB 2.0 poorten op mijn laptop.
Op de website heb ik wel kunnen vinden dat de overdrachtsnelheid ongeveer 480MB/s zou zijn met USB 2.0.

Snelle reactie gehad van Toshiba. Sorry dat mijn reactie zolaat is.

In de mail schrijven ze het volgende:

Alle beschikbare drivers voor uw externe harde schijf kunt u via de volgende website downloaden:

http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?z=50&service=NL

U kiest:

Productgroep [Opties \/]
Productlijn [Drive Devices \/]
Productreeks [HDDs \/]

.....

Helaas kan ik via deze weg niets vinden met betrekking op mijn externe hardeschijf.

Heeft iemand nog andere opties om mijn externe hardeschijf weer zijn oude snelheid terug te laten krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan