externe harde schijf, welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erriewinnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
hallo allen!

voor mijn laptop hp g62 wil ik een externe harde schijf halen.
dit ivm de opslag van fotos, en aardig wat cdtjes, moeten er wel rond de 300/400 op kunnen.
tevens een mogenlijkheid om eventueel een filmpje er op te zetten.
ik wil er max 150 euro aan kwijt.
goedkoper is altijd fijn.
het liefst zou ik hem gebruiken zonder stekkers of kabels(usb/bluetooth?)
wie weet er welke merken aan te raden zijn, kwa duurzaamheid/prijs-kwaliteit/ of waar ik uberhaupt op moet letten.
ben namelijk een aardige leek op dit gebied.

alvast bedankt voor jullie reacties:D

vriendelijke groet,

erwin kornegoor!

Zonder kabels kan je het beste een netwerk schijf nemen mits je ook een router hebt !?
Of je die voor € 150,- hebt weet ik even niet maar ik ga eens kijken. Ik heb er ooit één van Lacie gehad die erg goed was. Lacie staat ook bekend om zijn kwaliteit !

Hoi, bedankt alvast voor de reacties! Heb geen router omdat ik internet met de buurman deel, wel binnekort zelf internet. W.s. Van UPC
Maar weet nie ofdat via router gaat haha

het liefst zou ik hem gebruiken zonder stekkers of kabels(usb/bluetooth?)

Een externe harde schijf is een schijf die je via usb aan de computer koppelt. Daar vroeg je om volgens de header...

Je bedoelt echter een netwerk schijf of NAS.

Da's andere koek! :)

Tegenwoordig is bijna elk merk nas wel ok. Ik heb zelf een synology - wat duurder maar daar heb ik geen spijt van, in tegendeel!
Misschien moet je dit eens doorlezen, geeft je een aardige indruk van goedkoop en duur, goed, beter en best! ;)

@Terrarabo
ik had niet in de gaten dat je gepost had dus dat heb ik niet gezien. :confused::d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan