Externe harde schijf word niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb een externe harde schijf van het merk Maxtor.
Het gaat om de onetouch 4 plus.

Als ik hem aan mijn computer sluit, de stekker in het stopcontact stop, start ie op, aan het geluid te horen. Lampje gaat branden. En mijn laptop geeft geluidje aan dat er iets op aangesloten is.
Als ik bij apparaatbeheer kijk staat ie ook in de lijst en geeft ie aan: Apparaat werkt correct.
Maar bij mijn computer word niets weer gegeven.

Er zat software bij, maar die staat op de externe harde schijf zelf.
Ik had het op mijn computer gekopieerd, maar door een format is dat verloren gegaan.

Als ik een andere externe harde schijf aansluit werkt het zoals het hoort te werken.
USB stick vind ie ook.
Spiegel reflex camera ook.

Iemand een oplossing?

Windows Vista, en een acer 9300 laptop.

Ga eens naar systeembeheer, computerbeheer, opslag en dan schijfbeheer. Staat íe daar bij?

Wouw! :D
Daar staat ie bij!

Hij vermeld: 465.75 GB niet toegewezen.

Maar er staat info op die ik niet kwijt wil raken.
Hoe kan ik dat veilig overhevelen naar mijn computer of een andere externe harde schijf?
Hij geeft ook aan dat die niet geïnitialiseert is.

Bedankt alvast in ieder geval :)

Laatst bewerkt:
Daar was ik al bang voor: dat íe er wél is maar dat íe nog niet toegewezen is. Heeft de schijf al wél een driveletter toegewezen gekregen?
Hang 'm eerst eens aan een andere pc en kijk wat er gebeurt.

Laatst bewerkt:
Dat zal ik doen.
Maar ik had hem al gebruikt hoor.
Dingen heen gekopieerd, staat mijn muziek collectie op.
Had hem ook in meerdere partities verdeeld.

Er gebeuren de laatste tijd wel vreemde dingen met je pc geloof ik? Laatst had je DVD brander die spontaan DVD's wilde gaan formatteren bij het inleggen van een DVD (als ik het mij goed herinner?)

Er gebeuren de laatste tijd wel vreemde dingen met je pc geloof ik? Laatst had je DVD brander die spontaan DVD's wilde gaan formatteren bij het inleggen van een DVD (als ik het mij goed herinner?)

Haha inderdaad ;)
Maar dat is verholpen :)

Dat je dat allemaal onthoud zeg :O

O? Heb je dan in dat topic verteld wat de oorzaak was? Ik heb geen Helpmijmailtje gehad (voor zover ik mij herinner) dat jij de oplossing had gepost? Het posten van een oplossing kan andere probleemhouders mogelijk ook weer helpen............... toch?

O? Heb je dan in dat topic verteld wat de oorzaak was? Ik heb geen Helpmijmailtje gehad (voor zover ik mij herinner) dat jij de oplossing had gepost? Het posten van een oplossing kan andere probleemhouders mogelijk ook weer helpen............... toch?

Het spijt me Pasja, mijn fout.
Op dat probleem had ik nog geen oplossing.
Ik had toen 2 problemen tegelijk lopen, en die ander was wel opgelost.

Ik weet nu wat het probleem is, en sluit daarom dit threadje.
Om een nieuwe te starten met een andere vraag omtrent dit probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan